سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان:
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی برای انتقال مفاهیم انقلاب به نوجوانان و جوانان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۰۸۳۹۵
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حسین مصطفی پور در نشست اعضای ستاد دهه فجر گیلان هدف از بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی را معرفی و فرهنگ سازی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان عنوان و اظهار کرد: نسل جوان باید بداند که انقلاب با چه تلاش‌هایی به ثمر رسیده است.

وی با بیان اینکه امروزه نسل جوان در معرض تهاجم فرهنگی دشمنان از طریق طرح سوالات و شبهات در فضای مجازی قرار دارد، افزود: دشمنان می‌خواهند جوانان و نوجوانان از نسل انقلاب فاصله بگیرند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، بزرگداشت دهه فجر را فرصتی برای برقراری پیوند بین نسل اول انقلاب و نسل جوان دانست و تصریح کرد: مردمی‌بودن و اسلامی‌بودن اساس و ریشه انقلاب اسلامی ایران است.

مصطفی پور با اشاره به اینکه پاسداری از اسلام و آموزه‌های قرآنی هدف امام خمینی (ره) از تشکیل انقلاب بود، گفت: قبل از انقلاب کشور در حوزه سیاسی وابسته به ابرقدرت‌ها بود اما با انقلاب شرایط تغییر کرده است.

وی تصریح کرد: با وجود تلاش دشمنان برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران شاهد آثار و برکات این انقلاب در تمام نقاط جهان هستیم، ادامه داد: امروز ایران در اوج قدرت قرار دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان دستاوردهای انقلاب را مایه عزت و سربلندی ملت ایران دانست و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، پیروزی انقلاب اسلامی حرکت شیطانی استکبار جهانی را متوقف کرد و روز به روز شاهد افول هژمونی قدرت استکبار و صهیونیسم در دنیا هستیم.

وی با اشاره به فشارهای سیاسی و تحریم‌های اقتصادی و تهاجمات فرهنگی استکبار علیه جمهوری اسلامی در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب تا امروز، عنوان کرد: به اذعان سیاستمداران غربی، هر کدام از تحریم‌های استکبار علیه ملت ایران در عرض شش ماه می‌تواند یک ابرقدرت را از هم بپاشد در حالی که ملت ایران ۴۳ سال مقاومت کرده است.

مصطفی پور با اشاره به نقش مهم و اساسی مردم در پیروزی، تداوم و استمرار جمهوری اسلامی، گفت: خوشبختانه هر ساله شاهد رویش‌های انقلابی هستیم و نسل‌های بعد از انقلاب نیز همان روحیه و انگیزه دوران انقلاب را دارند.

وی با تاکید بر لزوم بهره مندی از ابزارها و ظرفیت‌ها و روش‌های نوین و امروزی برای نهادینه کردن دستاوردهای انقلاب، عنوان کرد: برای بزرگداشت دهه فجر فضای مجازی را فراموش نکنیم، زیرا نسل جوان و نوجوان ما در این فضا بیشتر حضور دارد.

مصطفی پور خواستار بهره مندی از صاحبان فکر و قلم و اندیشه برای ارائه هنرمندانه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر شد و اظهار کرد: اگرچه همواره حق بر باطل پیروز است، اما حرف حق را باید به درستی و هنرمندانه بیان کنیم.

 

 

ارسال نظرات