دبیر ششمین جشنواره ابوذر در استان البرز اعلام کرد که مهلت ارسال آثار علاقه مندان به شرکت در این جشنواره تا چهارم بهمن ماه سال جاری تمدید شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۴۱۲
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲

زهرا کورانی با اشاره به اینکه پیش از این مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 30 دیماه جاری تعیین شده بود، گفت: به درخواست برخی از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی مهلت دریافت آثار را چهار روز تمدید کردیم.
وی استقبال همکاران رسانه ای از ششمین جشنواره رسانه ایی ابوذر را تاکنون خوب ارزیابی کرد و افزود: علاقه مندان می توانند در بخش «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کاریکاتور»، «مستند کوتاه»، «کلیپ»، «موشن گرافک»، «اینفوگرافیک»، «طنز» و «عکس» شرکت کرده و آثار خود را ارسال کنند.
کورانی اظهار داشت: علاقه مندان می توانند در سه بخش و در هر بخش حداکثر و حداقل یک اثر برای جشنواره ارسال نماید تا مورد ارزیابی داوران قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار آثار فعالان فضای مجازی نیز در جشنواره شرکت داده می شود، تأکید کرد: فعالان فضای مجازی نیز حداکثر سه اثر می توانند به دبیرخانه ارسال کنند.
کورانی گفت: داوری تمام قالب‌ها در 2 بخش رسانه‌های رسمی و پلتفرم‌های فضای مجازی به صورت مجزا انجام می‌شود.
بنا به گفته دبیر جشنواره آثاری مورد تأیید دبیرخانه می شود که از بازه زمانی اول بهمن ۱۳۹۹ تا اول بهمن ۱۴۰۰ منتشر شده باشد.
محورهای ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان امیدآفرینی، امنیت پایدار، روحیه جهادی و انقلابی، آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه است.
همچنین دشمن شناسی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت از دیگر محورهای جشنواره هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها