مسوول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز اعلام کرد که جهادگران کرجی در حال آماده سازی اردوگاه شهید کلهر اندیمشک برای پذیرایی از زایران البرزی شهدا هستند.
کد خبر: ۹۴۰۸۴۱۷
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸

پاسدار سعید اخلاقی روز  در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: بیش از ۴۰ نفر از بسیجیان و پاسداران ناحیه امام حسین (ع) کرج در قالب گروه های جهادی به استان خوزستان اعزام شده اند تا در قالب اقدامات عمرانی، تاسیساتی و فرهنگی اردوگاه شهید کلهر را آماده حضور زایران کنند.
وی با بیان اینکه در ۲ سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی این اردوگاه از حضور زایران بی بهره بوده است ، اظهار داشت: درب این اردوگاه از هفتم بهمن ماه سال جاری بر روی زایران شهدا و یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی جنوبی کشور باز می شود.
وی گفت: نخستین گروه زایران شامل فرماندهان بسیج دانش آموزی می باشد که در قالب یک کاروان به این مناطق اعزام می شوند و پس از آن به ترتیب بخشی از اقشار در قالب گروه های هدفمند همچون نخبگان و دانش آموزان اعزام خواهند شد.
اخلاقی با اشاره به اینکه این اعزام ها تا نیمه های اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، افزود: در این تاریخ نیز اعزام بسیج دانشجویی و پس از آن در پایان اسفند ماه و ایام نوروز اعزام بسیج محلات و اعزام های خانوادگی را خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: اعزام های خانوادگی در سال جاری همچون سال های گذشته به صورت متمرکز انجام می شود ولی محدودتر است و قرار است تا خانواده هایی که مایل هستند با اتومبیل شخصی خود به این سفر اعزام شوند بتوانند از امکانات این اردوگاه بهره مند شوند ضمن اینکه می توانند در یادمان ها هم حضور یابند.
مسوول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه خادمان شهدا در اردوگاه ها آماده پذیرایی و میزبانی زایران هستند، گفت: افرادی که مایل به شرکت در گروه های خادمان شهدا هستند می توانند در سایت «کوله بار» نام نویسی کرده تا در لیست خادمان شهدایی هر استان یا شهرستان قرار گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها