خبرهای داغ:

کارگاه « سبک زندگی اسلامی ایرانی » در پایگاه عطیه دامغان به ایستگاه پایانی رسید

دامغان_ کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ایرانی در پایگاه عطیه از حوزه کوثر شهرستان دامغان به ایستگاه پایانی رسید.
کد خبر: ۹۴۰۸۴۳۸
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

سکینه آقاباییان فرمانده پایگاه عطیه شهرستان دامغان در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ایرانی در راستای تبیین الگوی سوم زن نه شرقی نه غربی در 30 جلسه و با حضور مادران و بانوان متأهل در محل پایگاه برگزار شد.

آقاباییان تحکیم بنیان خانواده را مهمترین هدف برگزاری این کارگاه دانست و بیان کرد: اصول همسرداری، گسترش و تعمیق سبک زندگی اسلامی، جایگاه زنان در جامعه و نقش زنان در تربیت فرزندان انقلابی و.... از دیگر اهداف این کارگاه است. 

فرمانده پایگاه عطیه گفت: تربیت صحیح فرزندان، کنترل خشم، مدیریت فضای مجازی، خوش بین بودن و امیدوار بودن به زندگی، برقراری مهارت های ارتباطی بین زوجین و فرزندان، گوش دادن فعال، اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در سبک زندگی و... از عناوین مطرح شده در کارگاه مذکور می باشد.

او افزود: کارگاه با برگزاری آزمون از شرکت کنندگان و ارائه گواهی از معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان دامغان به پایان رسید. 

حجت الاسلام سید مجتبی کمالی سرمربی حوزه کربلا دامغان و سخنران کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ایرانی در جلسه پایانی اظهار کرد: خانواده مرکز اصلی رشد و تعالی انسان، زمینه ساز کمال زن و مرد و مناسبت ترین محیط برای شکل گیری شخصیت فرزند می باشد.

کمالی خانواده را پایگاهی مهم برای بروز استعدادهای زن و اعلام توانمندی های او در نقش‌های بی بدیل مادری و همسری دانست و تصریح کرد: تربیت فرزند و مؤثر بودن و توانمند کردن اعضای خانواده ارزنده ترین خدمتی است که خانواده به جامعه ارائه می دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها