خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا؛
سرهنگ مهدعلیا گفت: در واقع، همه مسئولین باید در حال حاضر خود را سرباز جنگ اقتصادی دشمنان علیه انقلاب اسلامی بدانند و شبانه روز در سنگر انقلاب از اسلام و انقلاب دفاع کنند.
کد خبر: ۹۴۰۸۵۴۳
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان بوئین زهرا، شهداء را رمز سعادت انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: شهداء با ریختن خون پای درخت اسلام و انقلاب، دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کرده اند، شهداء با ایثار جان خود در حقیقت با خداوند معامله کردند، شهداء، رمز سعادت انقلاب اسلامی هستند و همه مسئولین باید با اعمال و رفتار خود، ادامه دهنده سیره شهداء باشند.

وی در ادامه افزود: بصیرت، شاخص ترین مؤلفه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بود، تمام شهداء مسیر شهادت را با بصیرت عمارگونه انتخاب کردند، این بصیرت به آنها کمک کرده بود تا زمان شناس خوبی برای مکتب اسلام و انقلاب باشند، و در بزنگاه و موقعیت های حساس به کمک اسلام و انقلاب بیایند.

سرهنگ مهرعلیا، به ویژگی های جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز جنگ اقتصادی دشمن، ادامه دهنده جنگ تحمیلی است و دفاع همه جانبه این جنگ به مراتب سخت از دوران دفاع مقدس است، چرا که دشمن در این جنگ اقتصادی، می خواهد مردم را نسبت به اسلام و انقلاب بدبین کند. در واقع، همه مسئولین باید در حال حاضر خود را سرباز جنگ اقتصادی دشمنان علیه انقلاب اسلامی بدانند و شبانه روز در سنگر انقلاب از اسلام و انقلاب دفاع کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، حضور ایران در پیمان شانگهای را زنگ خطر برای آمریکا دانست و گفت: سازمان پیمان شانگهای نمادی از زنجیره همگرایی و همفکری منطقه ای در آسیا به شمار می رود که بدون عضویت ایران با موقعیت استراتژیک و ژئواستراتژیک منحصر به فردی که در آسیا دارد، حلقه های آن کامل نمی شود. یکی از مبانی اصلی شکل گیری پیمان شانگهای مبارزه با هژمونی آمریکا است و حضور ایران در این پیمان در حقیقت زنگ خطر برای آمریکا بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها