جلسه هم اندیشی بسیح مهندسین عمران و معماری استان مازندران به میزبانی شرکت آب و فاضلاب مازندران

مهندس حسین زاده از برگزاری جلسه هم اندیشی بسیح مهندسین عمران و معماری استان مازندران به میزبانی شرکت آب و فاضلاب مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۸۵۶۳
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان  مازندران، این جلسه با حضور فرماندهان پایگاههای ادارات راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده ای، نوسازی مدارس، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آب منطقه ای، شهرداری ساری، آب و فاضلاب استان، سرهنگ شعبانی مسئول بسیج کارمندان سپاه کربلا، دکتر برارزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران و معاونان وی برگزار شد که مصوبات آن به شرح زیر می باشد:

۱- تمامی مهندسین بسیجی عادی و فعال ادارات کل به عنوان همکار عضو بسیج مهندسین عمران و معماری شوند.

۲- بر اساس لیست تهیه شده از سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا، تخصص مهندسین بسیجی در لیست ذکر شود تا سازمان بتواند شبکه تخصصی خود را شکل و از ظرفیت آنان استفاده نماید. فرصت ارسال لیست به مهندس بهداد مدیر کانون بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه شهرستان ساری دو هفته می باشد

 ۳- با توجه به اینکه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا در حال تشکیل کارگروههای تخصصی هفت گانه در سطح استان می باشد، ادارات کل این آمادگی را داشته باشند تا بر اساس سهمیه اعلام شده نیروهای خود را معرفی نمایند.

۴- طبق صحبت های دکتر برارزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در طرح آبرسانی برای هفتاد روستا تامین لوله از طرف خیر حاجی ابراهیمی انجام گرفته است و تنها در اجرای آن با مشکل مواجه هستند که خواستار همکاری برای اجرای این پروژه ها را داشته اند.

۵- در کارگروه عمرانی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا که به ریاست سردار مسلمی فرماندهی محترم سپاه کربلا برگزار میگردد، در صورت صلاحدید ایشان، شرکت آب و فاضلاب  مازندران نیز جهت هم اندیشی در جلسات حضور بعمل آورند.

۶- در جلسات بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا با ادارات کل ،از فرمانده پایگاه اداره کل مربوطه دعوت بعمل آید.

۷- از ظرفیت خوب بسیج ادارات سپاه کربلا و جناب سرهنگ شعبانی در جهت هماهنگی و تعاملات با ادارات کل استفاده گردد.

۸- با توجه به عدم حضور مهندس سفیدگر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در جلسه به دلیل حضورشان در تهران، ایشان با تماس تلفنی و صحبت در جلسه قول صد درصدی تامین اعتبار طرح عمران روستای سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا در  سال ۱۴۰۱ را داده اند.

ارسال نظرات