درخواست نماینده مجلس از دولت و خیرین؛ «مسکن خانواده های شهید افغان را تامین کنید»

دبیر دوم کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به رشادتها و مجهادتهای لشکر فاطمیون در دفاع از حریم کشور گفت: بی توجهی به مشکلات معیشت خانواده های افغانی مدافع حرم، پذیرفتنی نیست و از مهمان نوازی ما بدورند.
کد خبر: ۹۴۰۸۶۴۹
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری بسیج: "مجتبی رضا خواه"، نماینده مردم تهران، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و دبیر دوم کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، در دویست و بیستمین نشست مجمع خیرین کشور، خواهان بهبود وضعیت مسکن و معیشت خانواده های شهید افغانی مدافع حرم شد و از این مجمع خواست، تا به این معضل ورود جدی داشته باشند‌.

وی در توضیح پیشنهاد خود گفت: لشکر فاطمیون که متشکل از مهاجرین افغانستانی بودند، هم با داعش جنگیدند و هم از حریم کشور ما دفاع کردند و الان متاسفانه با مشکلات عدیده‌ای مواجهند که از میهمان‌نوازی ما به دور است. 

عضو کمیسیون برنامه بودجه اعلام‌کرد: البته روی سخنم فقط با خیرین نیست، بلکه با مسئولانی است، که حتی در دادن بدیهی‌ترین خدمات به برادران و خواهران مهاجر خانواده شهید، کم کاری کرده اند و مشکلات این قشر را بغرنجتر کرده اند.

رضاخواه، با مطرح کردن این‌ پرسش به سخنان خود پایان داد و گفت: آیا پذیرفتنی است که هنوز مشکل تابعیت این خانواده‌ها هنوز مرتفع نشده باشد و به تبع آن از خدمات بهداشتی و درمانی، معیشتی وغیره محروم باشند؟

انتهای پیام//

ارسال نظرات