خبرهای داغ:
سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان گفت: برگزاری دومین کنگره استانی سه هزار شهید استان برای سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده که امیدواریم مانند کنگره اول با شکوه و با عظمت برگزار شود.
کد خبر: ۹۴۰۸۶۵۹
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ،سردار حمید دامغانی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید استاندار سمنان از ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان و در نشستی با بیان اینکه برگزاری دومین کنگره استانی سه هزار شهید استان در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده است، تاکید کرد: مقدمات برای برگزاری این اجلاسیه با شکوه فراهم خواهد شد.

وی افزود: تلاش‌های انجام شده در راستای جمع‌آوری، حفظ و حراست از دستاوردها و آثار شهدای گرانقدر استان قابل تقدیر است و می‌تواند در برگزاری رویدادهای مهم مانند اجلاسیه شهدا بسیار کمک کننده باشد.

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: برگزاری دو اجلاسیه بزرگ شهدا در شهرستان شاهرود اقدامی بود که به ما خیلی کمک کرد تا بتوانیم اجلاسیه هایی در این سطح را نیز تجربه کنیم و قطعاً از تجربیات آن برای اجلاسیه بعدی بهره خواهیم برد.

دامغانی همچنان بیان کرد: تالیفات و مستند سازی آثار شهدای هشت سال دفاع مقدس در استان سمنان، اقدامی ماندگار و بسیار حائز اهمیت است.‌

استاندار سمنان نیز با بیان اینکه سمنان همواره در عرصه‌های مهم کشور همچون غائله گنبد، هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و… صاحب نام و دارای افتخار است، گفت: تلاش برای حفظ و صیانت از آثار شهدا و ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت توفیقی است که خداوند به دست‌اندرکاران ستاد بزرگداشت شهدای استان عنایت کرده است.

سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه یکی از بهترین اقدامات اساسی برای در امان ماندن از آسیب‌های اجتماعی، توسل به شهدا و حرکت در مسیر شهدا است، تاکید کرد: از انجام هیچ کاری در راستای حفظ دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت دریغ نخواهیم کرد.‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها