امام جمعه کمالشهر تاکید کرد؛

ضرورت هم افزایی فرهنگی مسجد و پایگاه بسیج در هر محله

امام جمعه کمالشهر گفت: مسجد و پایگاه بسیج در یک محله و در سطح یک شهر یکی از محورهای اثرگذار و جریان بخش است، از این رو باید این جریان بخشی و هم افزایی فرهنگی در تمامی محورهای اجتماعی تسری پیدا کند.
کد خبر: ۹۴۰۸۶۹۴
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام وثوقی، امام جمعه کمالشهر در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) سپاه و بسيج را دو بازوی مهم ولايت و گفت: یکی از شاخصه های مسجد تراز اسلام هماهنگی و انسجام رویه امام جماعت با امام جمعه شهر است که هر چه این ارتباط قوی تر و منسجم تر باشد، در رشد و بالندگی مسجد تاثیرگذارتر خواهد بود.

ضرورت هم افزایی فرهنگی مسجد و پایگاه بسیج در هر محله

وی ضمن تامل بر اهمیت جایگاه مسجد در رشد فرهنگی جامعه اظهار کرد: مسجد و پایگاه بسیج در یک محله و در سطح یک شهر یکی از محورهای اثرگذار و جریان بخش است، از این رو باید مطابق با موازین اسلامی این جریان بخشی و هم افزایی فرهنگی با پیوست دینی رشد و در تمامی محورهای اجتماعی تسری پیدا کند.

حجت الاسلام امید دهفولی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همراهی و همکاری ائمه جمعه و سایر مسئولین کمالشهر و مهرشهر در برگزاری برنامه‌های بسیج و سپاه، بر ضرورت تعامل و همکاری در این زمینه تاکید کرد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی و معرفت افزایی در جامعه در برابر توطئه‌های دشمنان بیان کرد: پيوند مردم با ولايت فقيه ناگسستنی است و حماسه هایی نظیر نهم دی و امثالهم که در تاريخ افتخارات انقلاب اسلامی ثبت شده يادآور بصيرت و ميثاق بزرگ این ملت با ولايت است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها