خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

انقلاب اسلامی ملت ایران را از سیطره اجانب درآورد

تبریز- امام جمعه میانه با اشاره به اهمیت و جایگاه انقلاب و استنباط اشتباه برخی از انقلاب تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ملت را از سیطره اجانب درآورد.
کد خبر: ۹۴۰۸۷۸۴
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبداله محمدی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با اشاره به تلاش مداوم دشمن در بازگرداندن سیطره خود بر ملت ایران اظهار کرد: تلاش دشمن بیهوده است زیرا انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی مهدی موعود متصل خواهد شد.

وی فراموشی برخی وظایف در قبال انقلاب را سبب نفوذ دشمن عنوان کرد و با تاکید بر اینکه اگر مدعی انقلابی گری هستیم باید با تمام کج رویهایی که به اسم انقلاب بروز کرده است؛ مبارزه و با رویکرد شایسته سالاری توام با ایمان؛ افراد صالح را بر سر کار بیاوریم .

امام جمعه میانه اضافه کرد: در جامعه نظارتها بایددقیق و جدی بوده و بر خود ناظرین نیز نظارت شود و در صورت اشتباه مورد مواخذه قرار گیرند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه خون جوانان این مملکت برای اصلاح واقعی در نظام ریخته شده تاکید کرد: تا اصلاح واقعی اتفاق نیفتد خبری از شایسته سالاری نبوده و کج روی در جامعه رواج خواهد یافت.

وی رویکرد جامعه به سمت اخلاقیات؛ ایمان؛ شایسته سالاری و برقراری عدالت به معنای واقعی را از شاخصه های اصلی انقلاب اسلامی ایران بر شمرد و خاطرنشان کرد: ما انقلاب کردیم که به ثمر نشستن این شاخصه ها را شاهد باشیم و در این صورت می توانیم برای انقلاب جشن واقعی بگیریم .

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار میانه نیز در این جلسه دهه فجر را حاکمیت دین بر باطل و ظلم عنوان کرد و زنده نگهداشتن ایام الله دهه فجر را یکی از وظایف خاص مسوولین و تکلیف برای همه خواند.

حاج عادل قاسمی بر ضرورت انتقال آرمانها و اهداف انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت از سوی مسوولین و مبلغین فرهنگی با زبانی خلاقانه؛ نو و اثرگذار در بین نسل جوان امروز جامعه و نسل های آتی تاکید و اضافه کرد: دشمن برای جوانان ما و دور کردن آنها از آرمانهای والای نظام برنامه دارد که باید با روشی درست به مقابله با اهداف دشمن پرداخته و آنها را ناکام بگذاریم.

قاسمی در خصوص برگزاری مراسم دهه فجر در شهرستان میانه گفت: ستاد دهه فجر با ۱۶ کمیته و با مسوولیت رییس تبلیغات اسلامی فعال شده و برنامه های مربوط با توجه به شرایط موجود و در صورت تثبیت آن ضمت حفظ و رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی اجرا خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری میانه بر ضرورت بهره گیری از فضای مجازی در تبیین موضوع دهه فجر و اجرای برنامه های مختلف متناسب با این ایام تاکید کرد و تزیین و فضاسازی مناسب؛ مبتکرانه و خلاقانه سطح شهرها از سوی شهرداری ها را خواستار شدـش

ارسال نظرات
پر بیننده ها