مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه:

روحیه جهادی و بصیرت جوانان از هرموشک قدرتمند و نقطه زنی برای دشمن خطرناک‌تر است

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه تاکید کرد: روحیه جهادی و بصیرت جوانان از هرموشک قدرتمند و نقطه زنی برای دشمن خطرناک تر است و تا روحیه شهادت طلبانه و ایثارگرانه است، نظام مقدس محفوظ خواهند ماند.
کد خبر: ۹۴۰۸۸۲۲
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار احمد حق طلب مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شامگاه پنج شنبه در چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد معافی که در روستای برگه از توابع شهرستان میاندورود برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید کمتر از شهادت نیست،گفت:برپایی یادواره های شهدا،کمتر از شهادت نیست.

سردار حق طلب با بیان این مطلب که در سخت ترین شرایط اخیر چند سال گذشته،هرگاه ازرهبر معظم انقلاب درخواست کردیم که با اعضای ستاد کنگره های شهدا خدمت معظم له برسیم، ایشان موافقت می کردند، افزود: رهبر معظم انقلاب حتی در شرایط سخت کرونایی هم در موضوع جهاد و شهادت جلسات برگزار می کردند و بزرگداشت شهدا از طرف ایشان برما روشن شده است.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از اول سال تا به امروز 6 بار جلسه حضوری داشتند که پنج جلسه حضوری ایشان در موضوع کنگره های شهدای استان ها بود.

خبر

سردار حق طلب با بیان اینکه یادواره های شهدا،مجلس برزگداشت معرفت، بصیرت، شجاعت، رشادت و بصیرت است، خاطرنشان کرد:مردم ایران پس از هزار و چهار صدسال از بعثت پیامبر(ص) به فرموده امام خمینی(ره) بالاتر و بهتر هستند.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه  اضافه کرد: پیام شهیدان ما در گردان کمیل آن بود که به امام بگوید ما تاآخرین قطره خون ایستادیم و مقاومت کردیم ،از ما راضی باشد.

سردار حق طلب با بیان اینکه شهدای دوران دفاع مقدس نه ائمه اطهار(علیهم السلام)  را دیدند و حتی صوت و تصویر امام راحل را  از تلویزیون دیدند، اما جانانه پای آرمان های اسلام ایستادند،گفت:در همه عملیات ها یک پیام از امام به رزمندگان می رسید که مقاومت کنید من شمارا دعا می کنم که صحنه جنگ به نفع اسلام تغییر می کرد.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با تصریح بر اینکه بصیرت و معرفت شهدا مثال زدنی است، خاطرنشان کرد:شهدا از خانه و کاشانه و خانواده خود گذشتند تا از اسلام و انقلاب دفاع کنند.

سردار حق طلب با بیان اینکه شهدای مدافع حرم جوان بودند، گفت : شهید معافی از روستای برگه با معرفت و بصیرت برای دفاع از حریم اسلام از خانواده خود گذشت.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با تاکید براینکه مردم امام و رهبر خویش را شناخته و دنباله رو امام شدند، افزود:شهدای مدافع حرم هم خود بصیرت و معرفت داشتند و هم خانواده آنان دارای معرفت و بصیرت بودند.

سردار حق طلب،با بیان اینکه خانواده شهدای مدافع حرم با تقدیم فرزندان خویش به اسلام، عهد خود را با ولایت محکم بستند، اضافه کرد: سبک و سیره شهدای مدافع حرم و نیز سبک تربیتی آنان را باید در جامعه ترویج داد.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استبکار جهانی به ویژه آمریکا، فهمیدند، اسلام ناب محمدی حیات آنهارا به خطر میاندازد، گفت: استکبار جهانی توطئه ها و فتنه های زیادی برای تجزیه ایران اسلامی راه اندازی کردند، اما موفق نشدند.

سردار حق طلب با اشاره به حماسه ششم بهمن ماه مردم آمل، خاطرنشان کرد: دشمنان تصور می کردند مردم به آنها می پیوندند اما مردم شهررا سنگربندی کردند و با گروهک ها جنگیدند.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در ادامه با جنگ هشت ساله تحمیلی هم اشاره کرد و افزود: جنگ بین ایران و عراق نبود بلکه یک جنگ بین المللی علیه ایران بود که به رژیم بعث عراق کمک می کردند.

سردار حق طلب به فتنه های سال 78 و سال 88هم اشاره کرد و گفت: دشمن به هر طریقی خواست انقلاب را ساقط کند اما موفق نشد. 

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با بیان اینکه دشمن توطئه جدیدی هم به نام خاورمیانه جدید راه اندازی کرد، گفت:دشمن با این توطئه میخواست کشورهای منطقه را تجزیه کند تا منافع و انرژی موجود کشورها در اختیار غرب قرار گرفته شود و تهدیدی هم شامل رژیم اشغالگر نباشند.

سردار حق طلب به جنگ نیابتی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی هم اشاره کرد و گفت: استکبار با راه اندازی گروهک های تکفیری و وهابی و سلفی، میخواست پس از سوریه ، به ایران اسلامی حمله کند .

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با تاکید بر اینکه نظام اسلامی با اتکا به تدابیر رهبر معظم انقلاب و فرمانده شجاعی مثل حاج قاسم ، وارد صحنه شد، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر جلوی این گروه های تکفیری گرفته نشود باید در کرمانشاه با آنها می جنگیدیم .

سردار حق طلب با بیان اینکه باید عظمت کار شهدای مدافع حرم را درک کنیم و آنها را الگو قرار دهیم ، گفت: امروز سرمایه جمهوری اسلامی جوانان با معرقت و بصیرت آماده جهاد و شهادت هستند.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه تاکید کرد: روحیه جهادی  و بصیرت جوانان از هرموشک قدرتمند و  نقطه زنی برای دشمن خطرناک تر است .و تا روحیه شهادت طلبانه و ایثارگرانه است، نظام مقدس محفوظ خواهند ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار