خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس انجام شد:
آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس انجام شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۸۳۶
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در مراسمی با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، تعدادی از بسیجیان و جمعی از مسئولین شهرستان،مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و سلام و درود به ساحت شهیدان و امام عزیز، 15 هزار شهید گلگون کفن استان فارس و سیدالشهدای مقاومت سپهبد سلیمانی با تقدیر از تلاش‌های بیش از سه دهه خدمت سرهنگ قیطاسی اظهار داشت:سرهنگ قیطاسی در این چند ماه در شهرستان ارسنجان هر چه در توانشان بود گذاشتند، همچنین در شبیه سازی عملیات والفجر 2 نشان دادند در شهرستان ارسنجان چه ظرفیتی وجود دارد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود : اگر سپاه انقلاب اسلامی در هر عرصه ای می تواند روی پای خود بایستد و به درجه ای برسد که همه آن را تصدیق کنند، این به خاطر اعتماد و باوری است که مردم به سپاه دارند.

سرهنگ پاسدار فرج الله قیطاسی، فرمانده سابق سپاه ارسنجان نیز در آئین تودیع خود با بیان اینکه خدمت در سپاه، یک افتخار است گفت: خداوند متعال را بابت 30 سال خدمت صادقانه در سپاه و 17 ماه خدمت در جمع مردم ارسنجان سپاسگذارم.

آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان

وی افزود:آنچه که من کمترین می توانم بیان کنم این است که آنچه در توان داشتم وبه آن می بالم خدمت و تکریم خانواده شهدا بوده و احترام به خانواده شهدا را به همه همکارانم توصیه می کنم.

در ادامه، سرهنگ قیطاسی گوشه ای از فعالیت‌های خود در زمان مسوولیتش در ناحیه ارسنجان از جمله طرح شهید سلیمانی، خدمت به خانواده معظم شهدا وایثارگران، تکریم ارباب رجوع وشبیه سازی عملیات والفجر 2 را بیان کرد.

سرهنگ صادقی فرمانده جدید سپاه ناحیه ارسنجان نیز گفت: اگر امروز سربلند و عزتمند هستیم بخاطر نعمت ولایت است.

وی افزود: اگر فرزندان برومند ایران اسلامی در مقابل کل جبهه استکبار قدعلم کرده اند بخاطر ولایتمداری، ظرفیت عظیم بسیج وامدادهای خداوند متعال است.

سرهنگ صادقی ضمن تشکر از فرماندهان سابق سپاه ناحیه ارسنجان اظهار داشت: مهمترین برنامه من،نگاه ویژه به خانواده معظم شهدا،محرومیت زدایی و حمایت از گروه‌های جهادی، معنویت افزایی بسیجیان، کارکنان رسمی و وظیفه و تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج است چراکه ستون فقرات بسیج پایگاه‌های مقاومت است.

آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان

در ابتدای مراسم نیز عزیزی، فرماندار شهرستان ارسنجان ضمن تشریح خدمات سپاه، از تلاش‌های سرهنگ قیطاسی تشکر کرد و حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهرستان ارسنجان نیز سرهنگ قیطاسی را یک برادر عزیز، متین وباوقار، اهل تلاش ومجاهدت، دارای سعه صدر، بدون حاشیه و خدمتگذاری صادق دانست.

در پایان مراسم از زحمات سرهنگ قیطاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان تقدیر و سرهنگ صادقی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها