خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: ارتباط با چین به عنوان قدرت دوم اقتصادی جهان و روسیه از ظرفیت هایی است که که نباید از آن ها غافل شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۸۷۱
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت زهرا (س)، روز زن و روز مادر اظهار کرد: حضرت زهرا (س) ویژگی‌های برجسته زیادی دارند که همه در یک سطح نیست و یکی از این ویژگی‌ها سید زنان بهشتی بودن ایشان است که در روایات آمده و نشان می‌دهد که ایشان از تمام زنان عالم و بهشت هم بالاتر هستند.

وی افزود: از فعالیت‌های قابل تقدیر در هفته‌های اخیر توسط دولتمردان ایران همین دیپلماسی فعال و مقتدرانه است که در راستای توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم پیش می‌رود.

امام جمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: سفر رئیس جمهور ایران به روسیه از مهمترین اتفاقات سیاسی، نظامی و اقتصادی است که برکاتی را نصیب ملت ایران خواهد کرد و مانع عملیاتی شدن نقشه تک قطبی شدن جهان با محوریت آمریکا است.

موسوی گفت: از چند ماه قبل تاکنون به ویژه در این روزها افرادی در برخی رسانه‌ها از اجرای قرارداد ۲۵ ساله چین و ایران ابراز نگرانی کردند و این افراد همان‌هایی هستند که به انقلابی‌ها و حزب اللهی‌ها انگ دلواپس می‌زدند.

وی ادامه داد: ارتباط با چین به عنوان قدرت دوم اقتصادی جهان و ارتباط با روسیه ظرفیت‌هایی هستند که نمی‌توان و نباید از آنها غافل شد.

زمانی بیان کرد: پرتاب موشک ماهواره بر در هفته‌های قبل از مواردی است که دشمنان خارجی و داخلی از آن ابراز نگرانی کرده و بحث نقض تعهد نامه سازمان ملل را مطرح می‌کنند و این افراد همان‌هایی هستند که در رابطه با اقدامات غلط خود هم هیچ توضیحی نمی‌دادند.

امام جمعه اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: کسانی که رفتند و برجام را در ۲۰ دقیقه تصویب کرده و پاسخگوی هیچکس هم نبودند امروز صحبت از معیشت مردم و اوضاع بد آنان به میان می‌آورند.

وی گفت: آقایان لیبرال لاقید می‌گویند که باید شعار نه شرقی نه غربی وزارت خارجه را بردارید و در انبارها قرار دهید جالب است اینها همان کسانی هستند که سر در آخور دشمنان خارجی دارند.

ارسال نظرات