دامغان_ کارگاه توانمندسازی فرماندهان پایگاه ها و اعضای قرارگاه های محله مسجد محور در مصلی شهرستان دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۸۹۹
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمدرضا آزمون استاد دانشگاه در کارگاه توانمندسازی فرماندهان پایگاه ها و اعضای قرارگاه های محله مسجد محور شهرستان دامغان اظهار کرد: مسائل و مشکلات هر محله را از نظر جغرافیا، اقتصاد، سیاست و فرهنگ می توان دسته بندی کرد که هر کدام کاربرد خاص خود را برای حل مسئله دارند.

آزمون با تاکید بر حل مسئله به جهت جلوگیری از ایجاد بحران تصریح کرد: احصاء مسئله، راهکار علمی برای هر مسئله و مشکل، گفتمان سازی عمومی، مطالبه گری تخصصی از مسئولان و در نهایت اقدام میدانی مسیر رسیدن به مطمئن ترین راه حل برای حل یک مسئله را فراهم می کند.

او تعیین وضعیت مطلوب را اولین مرحله حل مسئله دانست و گفت: ترسیم وضعیت موجود، وضعیت شناسی، مسئله یابی، مخاطب و محیط شناسی و ایده پردازی از دیگر مراحل حل یک مسئله می باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، این کارگاه با هدف ارتقاء و توانمندسازی فرماندهان و اعضای قرارگاه های محله مسجد محور شهرستان دامغان در مسئله یابی و حل مشکلات و مسائل هر محله با حضور 200 نفر از «60 درصد» فرماندهان و اعضای مؤثر هر قرارگاه در مصلی شهرستان با تدریس استادان استانی و کشوری برگزار و 40 درصد دیگر در کارگاه بهمن ماه شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها