امت اسلامی باید نسبت به دینشان غیرت داشته باشند و مدافع دین و اسلام خود باشند ، امروزه متأسفانه ما در فضای مجازی خواسته یا نخواسته نسبت به غیرت دینی کمرنگ هستیم
کد خبر: ۹۴۰۸۹۷۱
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبر گزاری بسیج ازخراسان رضوی درخواف:حجت الاسلام شریفی امام جمعه موقت خواف در خطبه های نماز جمعه این هفته ، ضمن تبریک روز ولادت حضرت زهرا (س) فرمود: حضرت زهرا(س) سرمنشأ امامت و ولایت و الگوی تمامی مؤمنین است.
وی افزود: او بانویی بود که گل سرسبد تمام بانوان عالم بود از تمام جهات، شخصیتی که پدر و همسر و فرزندان ذکور و خودش معصوم بودند.

حجت الاسلام شریفی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز ۹ دی در خصوص غیرت دینی فرمود: باید امت اسلامی نسبت به دینشان غیرت داشته باشند و مدافع دین و اسلام خود باشند ، امروزه متأسفانه ما در فضای مجازی خواسته یا نخواسته نسبت به غیرت دینی کمرنگ هستیم.

امام جمعه موقت خواف با اشاره به سفر راهبردی ریاست جمهوری به روسیه و قرارداد ایران با چین فرمود: اخیراً بعضی از دشمنان این نظام شبهه ای را وارد کرده‌اند که ما می‌گوییم نه شرقی و نه غربی ، ولی الان با روسیه و چین قرارداد بستیم باید توجه داشته باشیم که منظور از شعار نه شرقی نه غربی به معنای وابستگی مطلق است اینکه صددرصد ما به سمت شرق یا غرب برویم اما اینکه با شرق و غرب بخواهیم صلح و همکاری داشته باشیم منافاتی با این اصل ندارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها