امام جمعه وردنجان؛گفت: حضرت فاطمه سلام الله علیها در عبادت، سیاست، فرهنگ، اجتماع، هنر و دین، ولایتمداری و درتمام ابعاد می درخشد.
کد خبر: ۹۴۰۸۹۸۵
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام  علی محمدی با تبریک خجسته  میلاد با سعادت حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها و میلاد فرزند گرامیش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، گرامیداشت مقام مادر و روز زن گفت: صدیقه ی طاهره حضرت فاطمه سلام الله علیها دین و سیاست را به هم پیوند داد و در خانه داری،  همسرداری و در فرزند پروری الگو و اسوه برای بشریت است.

امام جمعه وردنجان به عظمت حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها اشاره کرد و ادامه داد: پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم در حدیثی فرمودند "دختر من خیر کثیر است" باید خیل مردم در زندگی خود از الگوهای رفتاری حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها الگو بگیریم تا زندگی پرخیر و برکتی را داشته باشیم.

حجت الاسلام محمدی توقعات اندک را از ویژگی‌های حضرت زهراسلام الله علیها عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم به برکات زندگی ‌افزوده شود، باید از توقعات بی‌جا، خواسته‌های بی‌مورد، تجملات، چشم و هم‌چشمی دوری کنیم  و از زندگانی سراسر معنوی و نورانی همسر ولایت و مادر امامت الگو بگیریم.

وی به برگزاری جشنواره عمار اشاره کرد و افزود: جشنواره عمار، یک جشنواره انقلابی و یک گنجینه ارزشمند برای سینمای ایران است ، تولیدات رسیده به این جشنواره ها می تواند ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی را به نسل جوان و مردم دنیا بهتر بشناسند.

وی به ترس و وحشت ترامپ از نتیجه حماقتش در شهادت سردار دلها اشاره کرد و گفت: ترامپ و همفکرانش با شهادت سردار اسلام، تا ابد در ترس ورعب و وحشت به سر می برند.

امام جمعه وردنجان، از شورای اسلامی وشهردار ودیگر مدیران که برای آبادانی شهر وردنجان زحمت می کشند تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد با حضور آقای راستینه نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در وردنجان، باری از مشکلات رفع شود.

ارسال نظرات