تبریز- امام جمعه میانه استمرار انقلابی گری را لازمه استمرار انقلاب اسلامی دانست و گفت: مبارزه با کج روی ها از ملزومات اساسی انقلابی گری است.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۳۲
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبداله محمدی در جمع شورای اداری میانه با تشریح واژه انقلابی گری، گفت: اگر مدعی انقلابی گری هستیم باید با تمام کج روی هایی که به اسم انقلاب ظهور می کند مبارزه و با رویکرد شایسته سالاری توام با ایمان، افراد صالح را بر سر کار بیاوریم.

   وی اضافه کرد: زمانی می توانیم جشن انقلاب واقعی بگیریم که فقر و تهیدستی در جامعه معنا نداشته و در جامعه نظارت ها دقیق و جدی بوده و بر خود ناظرین نیز نظارت شده بوده و در صورت اشتباه مورد مواخذه قرار گیرند.

   حجت الاسلام محمدی بر لزوم شایسته سالاری در مناصب مختلف تاکید کرده، با اذعان بر اینکه خون جوانان این مملکت برای اصلاح واقعی در نظام ریخته شده است، تاکید کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ملت را از سیطره اجانب درآورد ولی وقتی شایسته سالاری واقعی در اداره جامعه اتفاق نیفتد، کج روی ها توسعه یافته و رواج می یابد.

   معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار میانه نیز در این جلسه، دهه فجر را طلیعه پیروزی مستضعفان بر مستکبرین و حاکمیت دین بر باطل و خاستگاه انقلاب اسلامی عنوان کرد و زنده نگهداشتن ایام الله دهه فجر را یکی از وظایف خاص مسئولین و تکلیفی برای همه خواند.

   عادل قاسمی بر ضرورت انتقال آرمانها و اهداف انقلاب و فرهنگ انقلاب و ایثار و شهادت از سوی مسئولین و مبلغین فرهنگی با زبانی خلاقانه؛ نو و اثرگذار در بین نسل جوان امروز جامعه و نسل های آتی تاکید و اضافه کرد: دشمن برای جوانان ما و دور کردن آنها از آرمانهای والای نظام برنامه دارد و باید با روشی درست به مقابله با اهداف او پرداخته و آنها را ناکام بگذاریم.

   قاسمی در راستای برگزاری مراسمات دهه فجر گفت: ستاد دهه فجر شهرستان با ۱۶ کمیته و با مسئولیت رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فعال شده و برنامه های مربوط با توجه به شرایط موجود و در صورت تثبیت آن ضمن حفظ و رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی به اجرا خواهد رسید.

   وی بر ضرورت بهره گیری از فضای مجازی در تبیین موضوع دهه فجر و اجرای برنامه های مختلف متناسب با این ایام تاکید کرد و تزیین و فضاسازی مناسب؛ مبتکرانه و خلاقانه سطح شهرها از سوی شهرداری ها را خواستار شد.   

ارسال نظرات