سردار خرم دل در بازدید از سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان عنوان کرد:

خروجی فعالیت های سازمان بسیج کشاورزی تا رسیدن به مرحله اجرایی مورد ارزیابی قرار گیرد/ عامل بسیاری از مشکلات این استان فرهنگی است

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: خروجی فعالیتهای آموزشی ، علمی و عملی سازمان بسیج جامعه کشاورزی تا رسیدن به مرحله اجرایی مورد ارزیابی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۵۲
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرم دل در بازدید از سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با ابراز رضایت از عملکرد وفعالیت های صورت گرفته توسط بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح اظهار کرد: توجه به بخش کشاورزی و سفره مردم در راستای خودکفایی در امر امنیت غذایی و اشتعال پایدار یک ضرورت است که با توجه به ظرفیت های استان کهگیلویه وبویراحمد باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی گفت: اقشار مختلف بسیج علاوه بر سازماندهی در بعد آموزش ومسائل امنیتی،اعتقادی، بصیرتی و روشنگری در سایر بخشها نیز به کمک دولت فعالیت هایی را در عرصه خدمت رسانی انجام می دهد که فعالیتهای خوبی در بسیج جامعه کشاورزی نیز در این راستا صورت گرفته است.
سردار خرم دل افزود: با توجه به حجم فعالیت ها و رسالت سازمان بسیج جامعه کشاورزی، در اولین فرصت نسبت به تجهیز زیرساختی و ساختاری نیروی انسانی بسیج جامعه کشاورزی استان اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به اتفاقات اخیر در استان هم اشاره کرد وگفت: عامل بسیاری از مشکلات این استان فرهنگی است که باید در این زمینه فعالیتهای فرهنگی جهت مقابله با آسیبها و ترویج فرهنگ آفرینی واشتغال شتاب بیشتری گیرد.
خرم دل، ایجاد رعب و وحشت در میان مردم را ناشی از بی توجهی به مسائل فرهنگی و کاری ناپسند دانست وگفت: این هنر نیست که برای مردم احساس ناامنی ایجاد کنیم که قطعا این موارد با دقت رصد می شود و دستگاههای قضایی و امنیتی برخورد قاطعی خواهند داشت.
مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر وتشکر از بازدید فرمانده سپاه فتح استان و مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح از سازمان بسیج جامعه کشاورزی گفت: تعداد ۸ کانون تخصصی بسیج کشاورزی در سطح شهرستانها در حال فعالیت هستند که خوشبختانه با تلاش خوب مربیان، گروهای جهادی فعالیتهای خوبی در ارائه خدمت به جامعه کشاورزی در زمینه های آموزش های مهارت های تخصصی کشاورزی زراعی، باغی و دامی روستاهای استان کهگیلویه وبویراحمد انجام گرفته است.
سروان پاسدار ستار غلامی گنجه گفت: با همدلی و هماهنگی خوب مربیان توانمند با کمک دستگاههای متولی کشاورزی در عرصه افزایش عملکرد محصولات راهبردی زراعی، باغات و احیاء جنگلها و همچنین برگزاری دوره های تخصصی آموزشی که مورد نیاز مردم است کارهای خوب و ارزشمندی صورت گرفته و همچنان در حال اجرا می باشد.
در پایان سردار خرم دل از هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی بازدید و با فعالیتهای مختلف این هنرستان در عرصه آموزشی آشنا شد.
وی توجه به آموزش های مهارتی در هنرستان ها را مهم دانست و خواستار توجه بیشتر به آموزش های علمی شد.
سید ولی موسوی مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی گفت: این هنرستان با تفاهم نامه بین مرکز تحقیقات و آموزش پرورش در سال 96 در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات تاسیس شد که هم اکنون قریب 100 دانش آموز دارد و به شکل شبانه روزی اداره می شود.
در پایان این بازدید، تندیس یادبود ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت اللّه العظمی الامام خامنه ای و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به رسم یادبود از طرف مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی به سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه استان اهداء شد.

خروجی فعالیت های سازمان بسیج کشاورزی تا رسیدن به مرحله اجرایی مورد ارزیابی قرار گیردخروجی فعالیت های سازمان بسیج کشاورزی تا رسیدن به مرحله اجرایی مورد ارزیابی قرار گیردخروجی فعالیت های سازمان بسیج کشاورزی تا رسیدن به مرحله اجرایی مورد ارزیابی قرار گیردخروجی فعالیت های سازمان بسیج کشاورزی تا رسیدن به مرحله اجرایی مورد ارزیابی قرار گیردخروجی فعالیت های سازمان بسیج کشاورزی تا رسیدن به مرحله اجرایی مورد ارزیابی قرار گیردخروجی فعالیت های سازمان بسیج کشاورزی تا رسیدن به مرحله اجرایی مورد ارزیابی قرار گیردخروجی فعالیت های سازمان بسیج کشاورزی تا رسیدن به مرحله اجرایی مورد ارزیابی قرار گیردخروجی فعالیت های سازمان بسیج کشاورزی تا رسیدن به مرحله اجرایی مورد ارزیابی قرار گیردخروجی فعالیت های سازمان بسیج کشاورزی تا رسیدن به مرحله اجرایی مورد ارزیابی قرار گیردخروجی فعالیت های سازمان بسیج کشاورزی تا رسیدن به مرحله اجرایی مورد ارزیابی قرار گیرد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار