کریمی قدوسی:

انقلاب اسلامی بر فرهنگ مبارزه با ظلم استوار است

کریمی قدوسی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تکلیف اولیاء الهی، مبارزه با انحرافات و ظلم موجود در جامعه بوده و انقلاب اسلامی نیز بر همین فرهنگ استوار است.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۷۱
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی ، سردار جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، در جمع پایوران ناحیه عمار و ناحیه دانشجویی به تشریح وضع موجود پرداخت و پاسخگوی سوالات حاضران در جلسه بود.

 

 

 

کریمی با اشاره به واقعه کربلا و ایثارگری‌های ائمه در راه مبارزه با ظلم و ستم زمان خود، گفت: تکلیف اولیاء الهی، مبارزه با انحرافات و ظلم موجود در جامعه بوده و انقلاب اسلامی نیز بر همین فرهنگ استوار است.

 

 

کریمی قدوسی در ادامه افزود: اولین موج این مبارزه با انحرافات در عصر کنونی مبارزه علیه طاغوت بود؛ مبارزه علیه منافقین، مبارزه با صدام و حمله سراسری کشورها به ایران از دیگر مبارزات انقلاب بوده است.

 

 

وی تشریح کرد: مبارزه همچنان بر علیه یک تفکر ملحد و خطرناک نفوذی به نام غربگرایان وجود دارد و  در تمام این میادین، مبارزه انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده و هیچ عرصه‌ای شکست نخورده است.

 

 

 

نماینده مردم مشهد و کلات عنوان کرد: دلیل شکست نخوردن این انقلاب، ثابت قدم بودن بر اصول و حاکمیت سنت الهی بر اصول انقلاب است.

 

وی گفت: حاکمیت نظام رهبری اسلامی و ولایت و مبارزه با دشمنان اسلام و مستکبرین عالم از اصول غیر قابل تغییر است.

 

 

وی همچنین بیان کرد: اصول انقلاب همان اصولی است که اسلام برای حیات طیبه انسان‌ها وضع کرده و در معارف دین ما تبلور دارد و در انقلاب مشاهده می‌شود. 

 

 

کریمی این اصول را مبنای اصول مبارزه دانست و مطرح کرد: مبارزان بر سر عهد و پیمان هم قسم شده‌اند و هیچ گاه میدان را خالی نمی کنند.

 

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اسلام ناب فی ذاته تولید مبارزه، رزمنده، بسیجی، عالم، روحانی و حکومت اسلامی می‌کند.

 

 

کریمی قدوسی توضیح داد: جبهه مقاومت و پایداری توسعه پیدا کرده و به کشورهایی مثل سوریه، یمن، عراق، لبنان، افعانستان، پاکستان، هند و حتی تشکل‌ها و جریان‌های مقاومت در اروپا و آمریکا صاد شده است.

 

 

 

وی افزود: ما ملت ایران باید نظام ولایت فقیه را آن‌گونه که اسلام گفته، پاسداری کنیم تا همین نظام بر کل عالم حاکم شود.

 

 

 

وی با بیان اهمیت دفاع از اسلام گفت: اصل مبارزه یک اصل مستمر است و اشخاص هدف اصلی مبارزه نیستند بلکه جریان هدف مبارزه است.

 

 

 

سردار کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: تفکر غرب‌گرا یک جریان است که ریشه دار شده و ضربات مهلکی به ملت ایران زده و این تفکر باید از بین برود.

 

 

کریمی قدوسی گفت: به‌علت حاکمیت دولت‌های غربگرا و تفکر غربی در کشور، ۵۰ درصد کارمندان جمهوری اسلامی، حاکمیت دین را قبول ندارند.

 

 

وی خواستار تا "طرح بصیرت" که توسط سپاه پاسداران تدوین شده، بومی سازی شود و در چهارچوب آموزش ضمن خدمت به کارمندان ارائه شود تا همه اموزه‌های دین را بیاموزند.

 

 

وی در مورد دولت فعلی افزود: این دولت که امور اجرایی را بدست گرفته، از بستر همان مبارزات است؛ دولت احزاب و سهم خواهان نبوده بلکه دولت مطلوب انقلاب است.

 

 

وی در ادامه مطرح کرد: در دولت های قبلی، ولایت‌ستیزی و ولایت‌گریزی وجود داشت اما این دولت ولایت مدار است و اقدامات خوب و شایسته‌ای را انجام داده است.

 

 

کریمی قدوسی در پایان با اشاره فعالیت‌های صورت گرفته در دولت و اعلام مصادیق آنها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: جریان انقلاب منسجم شده که افراد انقلابی بر سر کار باشند و این نعمت را باید قدر دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار