معاون رییس جمهور:

ضعف دولتها را نباید به پای نظام گذاشت

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت:ضعفها و مشکلاتی وجود دارد که دولت سیزدهم و مجلس انقلابی برای حل این مشکلات عزم خود را جزم کرده اند اما رخوتی که در دولتهای قبل بوده را نباید به پای نظام گذاشت.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۷۳
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی،معاون پارلمانی رییس جمهور گفت:ضعفها و مشکلاتی وجود دارد که دولت سیزدهم و مجلس انقلابی برای حل این مشکلات عزم خود را جزم کرده اند اما رخوتی که در دولتهای قبل بوده را نباید به پای نظام گذاشت.

 

محمد حسینی روز جمعه در جمع نخبگان و منتخبان اقشار در فرمانداری کاشمر افزود: دولت بر منافع مردم به جای منافع شخصی تاکید دارد و اگر منافع شخصی مدنظر نباشد کارها پیش می رود، حقوق های نجومی نوعی بی عدالتی در کشور است و دولت عزم جدی بر اصلاح این موضوع دارد.

وی ادامه داد: در بودجه سال آینده حقوق ها پلکانی افزایش می یابد و کسانی که حقوق کمتری داشته اند حقوقشان بیشتر افزایش می یابد. 

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به این که نظام ما پشتوانه مردم را دارد گفت: علیرغم مشکلات و کاستی ها باید انسجام خود را نشان دهیم. 

حسینی افزود: طی هشت سال گذشته بسیاری از پروژه ها حتی با بالای ۹۰ درصد پیشرفت رها شدند و بخش عظیمی از اعتبارات دولت صرف کارهای جاری شد اما در دولت سیزدهم بنا بر کار گذاشته شده است و تلاش می شود ساخت و سازها در حوزه جاده و حمل و نقل سرعت یابد و از بخش خصوصی استفاده شود و در سند همکاری راهبردی ۲۵ ساله با چین نیز به این مسایل توجه شده است. 

وی با بیان این که تفویض اختیار به استانداران در دستور کار دولت قرار دارد ادامه داد:با اختیار داده شده به استانداران امور مردم تسهیل می شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: چندین سال است که عزمی در این خصوص نبوده اما الان شرایط برای سرمایه گذاری در حال فراهم شدن است به طوری که طی پنج ماهی که دولت شروع به کار کرده روابط با دیگر کشورها توسعه یافته است .

 

حسینی با اشاره به موقعیت شهرستان کاشمر و وجود امامزادگان سید مرتضی و سید حمزه و آرامگاه شهید مدرس در این شهرستان افزود:کاشمر، ظرفیت جذب گردشگر مذهبی را دارد و با تلاش در ایجاد گشایش هایی در این امور در حال تحقق این امر هستیم.

 

در این نشست تعدادی از نخبگان و منتخبان اقشار ترشیز به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند و همگی متفق القول بر اجرای پروژه دوبانده شدن جاده شادمهر به انابد تاکید کردند.

 

معاون پارلمانی رییس جمهور در سفر خود به منطقه ترشیز از دیروز آغاز شد جاده های شادمهر به کاشمر و خلیل‌آباد به بردسکن بازدید و در جلساتی جداگانه با مدیران صندوقهای قرض الحسنه و نخبگان، فرهیختگان و جمعی از روحانیان منطقه ترشیز شامل شهرستانهای کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ دیدار کرد و پیش از ظهر امروز کاشمر را به سمت گناباد ترک نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها