مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: پیش از این سرعت ساخت قطعه دوم جاده کاشمر به شادمهر کند بود اما خوشبختانه اکنون سرعت بیشتری به خود گرفته است.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۷۴
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی،مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: پیش از این سرعت ساخت قطعه دوم جاده کاشمر به شادمهر کند بود اما خوشبختانه اکنون سرعت بیشتری به خود گرفته است.

 

سید عبدالمجید نژادصفوی روز جمعه در بازدید از جاده شادمهر به کاشمر افزود: جاده شادمهر به کاشمر و در ادامه به بردسکن و انابد که در انتهای حوزه راه سازی به استان خراسان جنوبی متصل می‌شود حدود ۱۱۵ کیلومتر می‌شود که تا بردسکن فقط ۹۵ کیلومتر است.

 

وی اضافه کرد: قطعه دوم جاده کاشمر به شادمهر امسال ۳۷ میلیارد تومان اعتبار داشته که ۶ میلیارد آن نقدینگی بوده که هنوز پرداخت نشده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: پیمانکار پروژه قول داده تا طی چند روز آینده ماشین‌آلات بیشتری برای عملیات خاکی و تیم دیگری برای ابنیه، قالب‌بندی و آرماتوربندی اضافه کند.

 

نژادصفوی پیش‌بینی کرد که تا خردادماه سال آینده اگر اتفاق خاصی نیفتد کل عملیات خاکی و ابنیه این قطعه به نتیجه برسد و برای به نتیجه رسیدن این پروژه به ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

 

وی اضافه کرد: برای باقی مسیر به سمت بردسکن هنوز نتوانستیم اعتبار ملی اخذ کنیم ولی برای این که کار عقب نیفتد بخشی از پروژه را با اعتبارات استانی انجام می‌دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها