فرماندار گناباد گفت:

بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی

فرماندار گناباد گفت:باید از فرصتهای این دهه برای معرفی و بازخوانی دستاوردهای انقلاب در بخشهای مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۷۸
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، جلسه برنامه ریزی ستاد گرامیداشت دهه فجر با حضور امام جمعه، فرماندار ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار گناباد گفت: باید از فرصتهای این دهه برای معرفی و بازخوانی دستاوردهای انقلاب در بخشهای مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.

 

فرماندار گناباد همچنین خواستار توجه بیشتر به نوآوری در برنامه های دهه فجر و فعال سازی کمیته بین المللی ستاد دهه فجر و برگزاری برنامه هایی با موضوع دستاوردهای نظام اسلامی از دیدگاه رهبران حشدالشعبی، حزب الله لبنان، یمن و سایر نیروهای مقاومت اسلامی به صورت مجازی و ویدئوکنفرانس شد. 

 

نصیری برگزاری همایش دختران در انقلاب اسلامی برای افزایش آشنایی با نقش بانوان در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی و دفاع از دستاوردهای آن را در دهه فجر ضروری است. 

 

حجت الاسلام حسن صادقی نسب امام جمعه گناباد هم گفت: در شرایطی که دشمنان با انواع ترفندها تلاش می کنند مردم را نسبت به آرمانها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ناامید است باید با خدمت مناسب به مردم و افزایش رضایتمندی عمومی نور امید را در دل آنها زنده کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار