خبرهای داغ:
تحقیر ملت ها برای اثبات برتری یهود افراطی
صهیونیسم افراطی برای برتری قوم یهود بر سایر ملت ها با ترویج ربا و فساد هم زمان تحقیر آنها و مقدسات کشورها سعی در بی هویت سازی دیگران و تاریخ سازی خود دارد.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۸۴
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

قزوین خبرگزاری بسیج
شبکه یهود در دنیا برای برتری به سایر ملت ها و ادیان برنامه ریزی گسترده ای انجام داده تا بتواند این قوم را که در تورات قوم برتر می نامند و خواهان سروری بر دنیا هستند حفظ نمایند. نگاه نژادپرستانه و برتری به سایر ملت ها در ذات صهیونیست و یهود افراطی نهفته است و برای استثمار ملت ها خود تحقیری و زدن مقدسات کشورها را جز اولویت های تهاجم فرهنگی خویش قرار داده اند.

در این قسمت با نگاه یهود افراطی که در تقابل با ایران و سایر کشورها سرمایه های بزرگی را صرف اثبات برتری خویش می کنند خواهیم پرداخت که چگونه در اسکار فیلم هرکس بیشتر به تحقیر و سیاه نمایی کشور خود بپردازد جایزه می برد اما جایزه نوبل که یک جایزه علمی است به کشورهای دیگر تعقل نمی گیرد بلکه اسراییل ۴۵ درصد جوایز علمی ادبی و صلح را کسب کرده است. تا با این روش هوش برتر خویش را به دنیا غالب کند. اهانت به سایر ادیان، ظلم به ساکنین سرزمین های اشغالی، همگی نشان از جهالت و حماقت برخی به جریان صهیونیسم دارد زیرا همگان را برده و ابزار می خواهند.

نزول و بهره‌کشی اقتصادی

در ابتدای رواج سیستم بانکداری نوین، دستورات واتیکان نسبت به گرفتن سود در ازای قرض دادن پول بسیار سختگیرانه بوده و هنوز هم همین‌گونه است. همه شما هم‌وطنان مسلمانم نیز با واژه «ربا» و نگاه سختگیرانه اسلام نسبت به بهره در ازای قرض دادن آگاه هستید. این مسؤولیت به دوش چه کسی می‌افتد؟ درست فهمیدید، «یهودی»

یهودیان پایه گذار چاپ پول، سیستم بهره و نزول‌خواری، بانکداری نوین و اصولا کنترل جوامع با مقروض کردن مردم بوده‌اند، لغت «گوی» را به یاد بیاورید و در کنار آن فردی را تصور کنید که به شما بدهکار است، به راحتی می‌شود چنین فردی را کنترل و تحقیر کرد،
سیستم بسیار ساده‌ست، من یک دلار چاپ کرده‌ام، شما یک دلار قرض می گیرید و باید یک‌دلار و نیم پس بدهید، برای پس دادن آن نیم دلارِ اضافه باید یک دلار دیگر چاپ شود که شما آن یک‌ونیم‌دلار(اصل و فرع) را به من پس بدهید، من چاپ کننده پول و پس‌گیرنده همان پول به صورت بهره می‌باشم، در این سیستم من همیشه طلبکار و شما همیشه بدهکار هستید. بانکها و موسسات مالی یهودی را بشناسید و ببینید چکار می کنند تا «گوی» را کنترل و تحقیر کنند.

رسانه و کنترل ذهن

«سیستم جایزه‌دهی و چماق-هویج را بخاطر بسپارید»
همه شما و فرزندانتان عاشق هالیوود هستید، بدانید که دنیای هالیوود تحت کنترل یهودیان است، از بازیگران و گارگردانان گرفته تا تهیه‌کننده و بقیه عواملِ کلیدی همه و همه یهودی هستند، چند فیلم نام ببرم که فقط بخاطر مظلوم نماییِ یهودیان برنده اسکار شده‌اند؟
فهرست شیندلر، پیانیست، نجات سرباز رایان، خاطرات آنه فرانک و هزاران فیلم دیگر از این جمله هستند. نتیجه اینکه شما در سیستمی به بازی گرفته‌ شده‌اید که هرچه بیشتر خود را سیاه‌تر و حقیرتر نشان دهید برنده جایزه خواهید شد. شما ناخواسته «گوی» شده اید.

نوبل

اسرائیل کشوریست که با جمعیت کمتر از ۷ میلیون یهودی بالاترین میزان جوایز نوبل را به نسبت جمعیت به خود اختصاص داده است. یهودیان حداقل ۴۰ درصد جوایز اقتصادی نوبل را از آن خود کرده‌اند، در ۵۳ درصد از فهرست کاندیداها نام یهودیان به چشم می خورد، جالب است که بدانیم با توجه به جمعیت ۸ میلیاردی دنیا، یهودیان کمتر از ۰/۰۲ درصد از جمعیت کره زمین را تشکیل می دهند اما از حیث کسب جوایز نوبل بیشتر از ۲۰ درصد جوایز را درو کرده‌اند!

به عبارت دیگر، سرانه جمعیت یهودیان از حیث کسب کل جوایز نوبل، نسبت به سایر ادیان بیش از ۱۰۰ برابر بوده است! خب اگر بدانیم که جایزه نوبل ابزاری در دست یهودیان بوده که برای ربط دادن سه مفهوم ژنتیک، هوش و برگزیده بودن آسمانی یهود تلاش می کند، برایمان روشن می شود که ما اسیر همان سیاستِ جایزه دهی و چماق-هویج شده‌ایم.

نفرت از ایران و ایرانی

واضح و مبرهن است که ایرانِ ضعیف و منفعل آرزوی اسرائیل است. سری به توییتر فارسی وزارت امور خارجه اسرائیل بزنید، نوروز را با پرچم شاهنشاهی که به نظر نگارنده پرچم تاریخی و اصیل ایران است تبریک می‌گوید، اما در همان حال در صفحه عربی توئیترِ وزارت امورخارجه اسرائیل دختری با پرچم گروهک تجزیه‌طلب «الاهوازیه» و تیشرت منقش به پرچم اسرائیل به ملت یهود سلام می‌فرستد!

از حمایت از کردستان و تاراج نفت منطقه کرکوک که حق ملت عراق است نیز نمی‌توان غافل شد، به همه اینها تطمیع پانتورک، پانکرد، پان‌عرب و پان بلوچ را بیافزایید. اصولا هر کاری که به تجزیه ایران بیانجامد حمایت اسرائیل را پشت خود خواهد داشت. به دنبال نام کوروش و تعارفات معمولِ یهودیان نباشید، در واقعیت این اعداد و ارقام است که حرف می زند و حتی اگر نخواهیم واژه «نفرت» را به کار ببریم به نظر واژه «بی تفاوتی» نسبت به کشورمان «ایران» بیانگر احساسات یهودیان به زادگاهشان می باشد.

تطمیع آذربایجان توسط اسرائیل

شاید ندانید که درصد بسیار بالایی از نفت باکو توسط اسرائیل خریداری می‌شود که البته درصد بسیار بالایی از همین پول با فروش اسلحه و مهمات و پهپاد‌های اسرائیلی دوباره به اسرائیل باز‌می‌گردد، در جنگ ۲۰۲۰ آذربایجان و ارمنستان، دولت اسرائیل نقش مهمی ایفا کرد که در ظاهر برای حمایت از باکو و در باطن برای ضربه زدن به ایران است.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها