سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به بردسکن گفت :دوبانده کردن جاده خلیل اباد تا بردسکن را در روز یکشنبه در جلسه هیئت دولت به معاون اجرایی ومعاون اول گزارش می دهم.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۸۵
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به بردسکن گفت :دوبانده کردن جاده خلیل اباد تا بردسکن را در روز یکشنبه در جلسه هیئت دولت به معاون اجرایی ومعاون اول گزارش می دهم.

 

حسینی اولویت های مردم منطقه را در بحث معادن وکشاورزی مورد توجه قرار داد ودراین گفت وگو افزود: در بودجه سال آینده مسیرها وفازهای مثبتی دیده شده است که نتیجه آن رفاه حال مردم خواهد بود.

 

وی از بررسی مشکلات وخواسته های 172 شهرستان کشور که نمایندگان این شهرها با رئیس جمهور جلسه داشته اند خبرداد وگفت: در مدت 5 ماهه گذشته از شروع دولت اقدامات خوبی صورت گرفته است که کاهش مرگ ومیر های حاصله از بیماری کرونا که روزانه بین 500 تا 600 نفر از هموطنانمان را از دست می دادیم امروز هر چند که یک نفر هم نباید باشد، ولی خیلی کاهش یافته است.

 

معاون مجلس رئیس جمهور گفت: ارتباط خوب دولت ومجلس با توجه به جایگاه مجلس ونمایندگان که باید مطالبه گری از دولت داشته باشند، خیلی خوب است ولذا دشمنان از هر طریقی قصد مداخله وتوطئه دارند که همگی به مدد الهی خنثی شده وتا کنون هیچ استیضاحی در مجلس که اعلام وصول شود در این دولت نداشته ایم.

 

وی بودجه سال آینده را بودجه ای بر اساس واقعیت نام برد واظهار امیدواری کرد در تلفیق پس ازبررسی که بودجه تصویب شود کار اصلی دولت سیزدهم آغاز می شود.

 

وی ارتباط وزرا با مجلس ومجلسیان با وزرا را خوب بر شمرد.

 

حسینی از افزایش بودجه زیارت خراسان رضوی در بودجه 1401 خبرداد وافزود: از آنجا که اخیرا با حضور رئیس جمهور کارگروه زیارت کشور در خراسان رضوی تشکیل شد، نگاه دولت به مشهد به عنوان یک شهر زائر پذیر دو چندان است لذا در بودجه زیارت اعتبارات خوبی برای این کلانشهر زیارتی در نظر گرفته شده است که با تصویب بودجه شاهد این افزایش خواهیم بود.

 

معاونت پارلمانی رئیس جمهور صنعت گردشگری و زیارت به مشهد را در نوروز امسال پیش بینی افزایش جمعیت و زائراست که امید است دست اندرکاران با ارائه خدمات ارزان ، مسافران وزائران بخوبی از امکانات وتسهیلات زیارت برخوردار شوند وسفر بدون دغدغه را داشته باشند.

 

وی در این گفت وگو سفر های اقتصادی دولت به کشورهای مختلف از جمله چین وروسیه را مورد توجه قرار داد وگفت: دراین سفر ها مسائل اقتصادی با اولویت دنبال می شود که بزودی کارشناسان چین برای اجرای طرح های راه ، راه اهن وسد در کشور فعالیت هایی را خواهند داشت.

 

 حسینی روسیه را با 150 میلیون نفر کشوری با ظرفیت های بالا نام برد ونتایج آن منجر به ارائه خدمات بیشتر برای سرمایه گذاری وامنیت آن در کشوربا رونق کار اقتصادی خواهد بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها