خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

اردوهای راهیان نور، تضمین انقلاب اسلامی ایران/ شهدا تحول آفرین هستند

سرهنگ برین گفت: فرموده مقام معظم رهبری:" انقلاب اسلامی به واسطه دو مقوله اعزام اردوهای راهیان نور و شهدای گمنام تضمین شده است و با زنده نگهداشتن انقلاب به پیش می‌رود." شهدا تحول آفرین هستند و قدرت برپایی انقلاب را دارند.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۸۷
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ حمزه برین، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، میلاد حضرت امام خمینی(ره) و ایام دهه فجر با اشاره اهمیت مقوله راهیان نور اظهار کرد: سرنوشت همه انقلاب ما تا نسل پنجم آن به پاسداشت خون شهدا گره خورده است که خروجی آن دفاع مقدس است.

وی گفت: ورود پیکر شهدای غواص، شهید حججی و شهید سلیمانی گویای عظمت حضور و تاثیرگذاری بر ملت است. شهدا تحول آفرین هستند و قدرت برپایی انقلاب را دارند.
 
سرهنگ برین در ادامه یادآور شد: بهره‌مندی از حوزه آموزش و پرورش، دانش آموزان و فرهنگیان زیرمجموعه آن، فرصتی طلایی در جهت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و باورهای ماندگار انقلاب اسلامی است. نقش موثر آموزش و پرورش در انتقال مفاهیم ایثار، شهادت و دفاع مقدس و پای کار بودن مخلصانه آنها در ایام برگزاری حضوری این عملیات فرهنگی، در این دو دهه اخیر ستودنی است.
 
وی افزود: آن چیزی که جنس طراحی، اجرا و مخاطب آن تماما ارزشمند است، راهیان نور است که اموزش و پرورش در این زمینه با خروجی های خوب و ارزشمند خود، خوش درخشیده است.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر عج تصریح کرد: انتظار براین است که در تحقق این موضوع هرچه در توان داریم به میدان بیاوریم تا اثر خود را در جامعه بگذارد. قصه نخوابیدن ها در کلام شهید سلیمانی، بیانگر دغدغه مندی برای آینده‌ی انقلاب است. سردار فضلی در راستای اهمیت اردوهای راهیان نور متذکر شد:" تلاش کنیم تا یک نفر هم که شده به جمع مشتاقان به سفر راهیان نور اضافه کنیم. هر چقدر این دایره وسیع شود بهتر است.

سرهنگ برین عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری:" انقلاب اسلامی به واسطه دو مقوله اعزام اردوهای راهیان نور و شهدای گمنام تضمین شده است و با زنده نگهداشتن انقلاب به پیش می‌رود." با توجه به تاثیرگذاری فرهنگ جهاد و شهادت در آحاد جامعه و باز بودن دست شهدا در تحقق این مهم، نباید در این حیطه کم کاری شود.
 
وی با اشاره به ملاحظات مورد نیاز در این زمینه گفت: خانواده باید در تحقق این هدف همکاری و همیاری لازم را داشته باشد و دانش آموز با اختیار کامل در این مسیر قرار گیرد. نگاه ما برای ورود به این حیطه باید اعتقادی و بر پایه باورهای دینی باشد.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) در پایان خاطرنشان کرد: اثرگذاری راهیان نور طی سالهای اخیر روزافزون بوده است. با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر اهمیت راهیان نور، امروز این اقدام فرهنگی با توجه به سرمایه عظیم دفاع مقدس با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت. هرچه کار با ذوق و شوق بیشتری انجام شود تاثیرگذارتر است. نباید محدودیتی چه در بعد حقیقی و چه مجازی قائل نشویم تا بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم.

انتهای پیام/۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها