خبرهای داغ:
همدان-استاندار همدان بابیان اینکه دیپلماسی حاضر بر اقتدار، عزت و حکمت مبتنی است،گفت: فعالان عرصه دیپلماسی در حال تلاش هستند تا با یک رویکرد درست، عزت و اقتدار مردم ایران حفظ شود و به طور قطع پیروزی با ما است.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۱۵
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد در آئین افتتاح و رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر که در استانداری همدان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای و مردمی یک اقدام فرهنگی نرم برای تبیین هر چه بهتر و بیشتر دستاوردهای انقلاب اسلام و دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه منافقین بر روی مردم اسلحه کشیدند و ۱۷ هزار بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند و خسارت زیادی را به ما و کشورهای منطقه تحمیل کردند، ابراز کرد: در مطلع چهل و چهارمین بهار آزادی قرار داریم و چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت، در حالی که دشمنان طوری طراحی کرده بودند که جمهوری اسلامی چهلمین سالگرد خود را نبیند.

استاندار همدان افزود: انقلاب اسلامی به مدد الهی بالغ و توفنده پیش خواهد رفت و دستاوردهای آن روز به روز علاوه بر مردم ایران بر تمام دنیا آشکار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما امروز به عنوان کسانی که مشتاق و هوادار نظام و انقلاب هستیم با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری باید جهاد تبیین را به طور دقیق اجرا کنیم، تصریح کرد: جهاد تبیین از جهات مختلف معنا و مفهوم خود را دارد که یکی از ابعاد آن این است که ما نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای نسل‌هایی که دوران قبل از انقلاب را ندیدند و آن ایام را درک نکردند تبیین و تشریح کنیم.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه امروز دشمنان شبانه روز با تبلیغات مسموم  اذهان را بمباران می‌کنند و مورد هجمه قرار گرفته‌ایم، گفت: ما باید علاوه بر نسل سوم و چهارم انقلاب برای نسل‌های بعدی هم انقلاب را تبیین کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمنان در تلاش هستند جای قاتل و مقتول را عوض کنند، عنوان کرد: آنها می‌خواهند چهره امثال منافقین را با نقاشی و رنگ آمیزی تطهیر کنند و نظام منحوس پهلوی و جنایت‌هایشان را برای مردم پاک کنند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه ما باید به درستی مسیری را که رژیم منحوس پهلوی طی کرده و اقدامات انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) را تشریح کنیم، عنوان کرد: پایه و اساس نظام شاهنشاهی جهل و نادانی و مخفی کاری بود و نظام جمهوری اسلامی پایه و اساس خود را بر اساس علم، دانش، فناوری و پویایی قرار داده است.

وی افزود: نظام شاهنشاهی پایه و اساس کار خود را بر وابستگی هر چه بیشتر به جهان غرب گذاشته بود و پایه و اساس جمهوری اسلامی بر استقلال، اتکای به درون و خودباوری است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه تغییر مسیر شاهنشاهی و ریل‌گذاری جدید بسیار سخت است چراکه نظام شاهنشاهی نفت را می‌فروخت و رفاه کاذب برای یک قشر خاصی در لایه رویی و در لایه‌های زیرین فقر و فلاکت ایجاد کرده بود، گفت: نظام اسلامی بر این باور است که رفاه باید برای همه اقشار باشد که این اعتقاد از احکام الهی و قرآن نشأت گرفته و عدالت باید برای همه باشد.

وی با تاکید بر اینکه نظام شاهنشاهی با ایجاد یک ارتش به ظاهر قوی و امکانات نظامی به پیشرفت و توسعه توجهی نداشت، ابراز کرد: جمهوری اسلامی پایه و اساس را بر بنیان علم و دانش و خودباوری قرار داد و مسیر را تغییر داد.

استاندار همدان یادآور شد: جمهوری اسلامی بر این اعتقاد است که امکانات و نفت باید برای رشد و پیشرفتی سرمایه‌گذاری شود که نسل‌های حال و بعدی از آن نفع ببرند.

وی با اشاره به اینکه از خلقت انسان منابع وجود داشته و ما باید از آنها استفاده کنیم و برای آیندگان هم بماند و این ظلم بزرگی است که آیندگان را از آن محروم کنیم، تصریح کرد: نگاه انقلاب اسلامی عدالت محوری است و تاکید مقام معظم رهبری بر این بوده که باید علم و دانش را توسعه داد تا به اصل فناوری دست پیدا کنیم.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه و قلم به دستان با این رویکرد تبیین کنند تا بخشی از جهاد تبیینی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اجرا شود، بیان کرد: ما باید برای نسل جدید و آینده تبیین کنیم که چه اتفاقاتی افتاده است.

وی با بیان اینکه درست است که مشکلاتی وجود دارد و بخشی به سوء مدیریت‌ها برمی‌گردد، گفت: این دولت هیچ بنایی بر گله‌گذاری ندارد و در تلاش است که گرفتاری‌ها و مشکلاتی که به ارث رسیده را آواربرداری کند.

استاندار همدان افزود: دولت در سلامت مردم تمام تلاش خود را به کار گرفته است و در مهار کرونا به لطف خدا در وضعیت با ثباتی قرار گرفته است، مشروط بر اینکه اصول بهداشتی رعایت شود و دز واکسن تزریق شود.

وی در بخش دیگر از سخنانش در خصوص مسکن گفت: دولت در نظر دارد انقلاب بزرگی را در بحث ساخت مسکن ایجاد کند که ساخت مسکن مشاغلی بسیاری را ایجاد و احیا می‌کند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه دیپلماسی حاضر بر اقتدار، عزت و حکمت مبتنی است، ابراز کرد: فعالان عرصه دیپلماسی در حال تلاش هستند تا با یک رویکرد درست و صحیح، عزت و اقتدار مردم ایران حفظ شود و به طور قطع پیروزی با ما است چراکه دیپلماسی ما حمایت‌های مقام معظم رهبری و تدابیر رئیس جمهور مقتدر است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر گفت: با برگزاری این جشنواره امیدواریم دستاوردهای انقلاب اسلامی را در طول ۴۳ سال و اقدامات دولت سیزدهم را تبیین کنیم و نقاط امیدآفرینی را در اذهان ایجاد کنیم و امیدآفرینی را در رأس کار خود قرار دهیم تا از این مقطع با پیروزی عبور کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات