شهرری آماده برگزاری جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

جلسه هماهنگی برنامه های میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۲۸
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، یکصد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، حسین توکلی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اعضای شورا در فرمانداری ری برگزار شد.

در این جلسه، هماهنگی برنامه های میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی صورت پذیرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی، رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با اشاره در پیش بودن ولادت حضرت زهرای مرضیه (س) گفت: این بانوی بزرگوار به عنوان بهترین زن عالم و کوثر آفرینش، الگوی عملی و عینی زنان مسلمانان است  و با تربیت فرزندانی تاریخ ساز، نقش موثری در تحولات ماندگار تاریخ اسلام داشت.

وی خاطرنشان کرد: سبک زندگی زهرای مرضیه (س) دارای درس‌های آموزنده و جذابی برای انسان های آزاده و الگوی همه دوران است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم «ری و انقلاب اسلامی» با محوریت نقش مردم ری در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این موضوع در برخی شهرها انجام شده و آثار قلمی و پژوهشی فاخری نیز تهیه شده است و هویت ری می طلبد که اینگونه طرحها به صورت جدی و با مطالعه و بررسی همه جانبه انجام پذیرید.

حسین توکلی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در سخنانی بر اهمیت بزرگداشت میلاد حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام و منزلت زن در تمامی بخش ها و روستاهای این شهرستان تاکید کرد و گفت: ادارات و نهادهای شهرستان ضمن تجلیل از همکاران بانو و مادران شاغل، برنامه های متنوعی در دستور کار خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار