عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نقش حمایت از قشر خبرنگار در جامعه را بسیار مهم دانست و گفت: باید پشتیبانی لازم از اصحاب رسانه در مجلس از طریق قانون‌گذاری انجام شود.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۶۳
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج جلسه بانوان بسیج رسانه استان گیلان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) با عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه بانوان ایرانی در تمامی عرصه‌ها دوش تا دوش مردان به کمک جمهوری اسلامی آمده‌اند، اظهار کرد: بانوان از صدر اسلام تاکنون نقش مهمی در جهان اسلام وحتی پیروزی جمهوری اسلامی داشته و وجود تعداد قابل توجهی شهید، تأیید کننده همین نکته است.

سیدعلی آقازاده با اشاره به نقش بانوان در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی در گیلان گفت: در گیلان بانوان رسانه‌ای و فرهنگی بسیار خوب وفعالی وجود دارد که در حوزه‌های مختلف تأثیرگذاری خود را نشان داده و به درستی در خط مقدم مبارزه با جنگ رسانه‌ای استکبار هستند.

وی نقش حمایت از قشر خبرنگار در جامعه را بسیار مهم دانست و افزود: باید پشتیبانی لازم از اصحاب رسانه در مجلس از طریق قانون‌گذاری انجام شود، زیرا این قشر از جامعه الحق و انصاف یار و یاور مسئولان بودند.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه مسئولان به کمک گرفتن از اصحاب رسانه بیان کرد: رسانه های گیلان به طور ذاتی در شناسایی مشکلات پیش قدم بوده و مسئولان باید از این ظرفیت در امور مختلف و در بخش مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

آقازاده حضور نیروهای فرهنگی و رسانه‌ای در جامعه و در ادارات را بسیار مؤثر دانست و تصریح کرد: اصحاب رسانه یک قشر اثرگذار و بسیار مهم در جامعه بوده و به واسطه شغل خود در برخی مواقع می‌توانند نظرات کارشناسی بسیار خوبی را به مسئولان در امور مختلف ارائه دهند لذا باید صاحبان قدرت  این ظرفیت را به رسمیت بشناسند.

وی با بیان اینکه به محور فرهنگی در جامعه باید توجه شود، گفت: فعالیت خبرنگاران فقط انتشار اخبار و رویدادها نبوده و می‌توانند در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کمک حال مسئولان بوده و باید در ادارات از اصحاب رسانه استفاده شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی جنگ امروز جهان را جنگ روایت‌ها دانست و افزود: اصحاب رسانه نقش مهمی در رساندن روایت حق در جامعه دارند ولی باید برای تحقق این امر شرایط را برای آنان در حوزه‌های مختلف بازگو کرد.

آقازاده نقش نظارت در کشور به منظور پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی را بسیار مهم برشمرد و گفت: خبرنگاران با نگاه تیز بینانه خود بی تردید عاملی مهم در افزایش نظارت در خصوص عملکرد مسئولان هستند که امیدوارم به آن توجه شود.

ارسال نظرات