در راستای آشنایی کودکان با کلام وحی و ایجاد توانایی در تلاوت آیات، کلاس های آموزش قرآن ویژه کودکان به همت پایگاه مقاومت محمد رسول الله روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۷۱
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ با هدف ترویج فرهنگ خواندن قرآن و فهم معانی آن کلاس های آموزش قرآن شامل ( تجوید، قرائت و روانخوانی ) ویژه بسیجیان پایگاه مقاومت محمد رسول الله (ص) و مردم روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام جماعت روستا در خصوص نحوه برگزاری کلاس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: قرآن کریم در تمام مراحل زندگی راه گشای انسان است و انسان را به بالاترین درجات کمال و رستگاری هدایت می کند. لذا هدف از برگزاری این کلاس ها آشنایی با قرآن، ترغیب و تشویق بسیجیان به خواندن صحیح قرآن کریم، ترویج فرهنگ، معارف و تعالیم حیات بخش قرآنی و احکام شرعی در میان مردم است.

او افزود: دوره آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم اولین مرحله یادگیری قرآن کریم می باشد و در عین حال پیش نیاز آموزشی سطوح بالاتر محسوب می شود.

امام جماعت روستا لاسجرد در ادامه اضافه کرد: کودکان در این کلاس ها ضمن تلاوت قرآن کریم اشکالات خود را برطرف و تلاوت صحیح قرآن را آموزش می بینند.

جلالی در خاتمه گفت: با تلاش بسیجیان مومن و پای کار این جلسات به صورت هفتگی پا برجا خواهد بود و تفکر قرآنی در بین کودکان مسجد شکل خواهد گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها