خبرهای داغ:
مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند خبر داد
نهاوند-مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند گفت: این مجمع از ابتدای سال جاری به صورت گروهی و انفرادی بیش از ۱۰۰ کمک جهیزیه به نوعروسان نهاوندی اهدا کرده است.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۱۹
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی کاویانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند اظهار داشت: هیچ بنای در نزد خداوند مهمتر از امر ازدواج نیست، در ابتدای سال جاری تا به امروز ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان و نیازمند نهاوند اهدا شده و با کمک خیرین تا پایان سال مراحل دیگری از اهدای جهیزیه اجرا می‌شود.

وی افزود: با تشکیل مجمع خیرین ازدواج نهاوند و با کمک خیرین عزیز نهاوند اقدامات خوبی برای کمک به ازدواج زوج‌های جوان و نیازمند انجام شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند اظهار داشت: در روز جمعه مراسم اهدای ۷۳ سری جهیزیه به زوج‌های جوان و نیازمند با حضور مسئولان محلی و استانی برگزار شد.

وی تصریح کرد: این مجمع از ابتدای سال جاری به صورت گروهی و انفرادی بیش از ۱۰۰ کمک جهیزیه به نوعروسان نهاوندی اهدا کرده است.

کاویانی با اشاره به اینکه این جهیزیه‌ها شامل تلویزیون،فرش، گاز، یخچال، جارو برقی، ماشین لباس‌شویی است؛ بیان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳ سری جهیزیه به زوجین جوان نهاوندی از محل نیات خیر خیرین اهدا شده است.

وی گفت: با توجه به فراخوان این مجمع مبنی بر کمک به زوجین نیازمند تاکنون بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر از خیرین سطح شهرستان، استان و تهران عضو مجمع شده و مساعدت‌های مالی را به اشکال مختلف با این مجمع داشته‌اند.

مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند در ادامه گفت: با کمک مسئولان و خیرین در نظر داریم مراحل دیگری از اهدای جهیزیه را تا پایان سال اجرا کنیم.

وی در پایان به ایجاد اتاق عقد در محل مجمع به منظور خواندن خطبه عقد اشاره و اظهار کرد: با سه دفتر ازدواج در شهرستان هماهنگ شده و کارهای دفتری و اجرای عقد در این محل به‌ صورت رایگان برای زوج‌های متقاضی که توانایی پرداخت هزینه ندارند، انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات