خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی و متفاوت از سایر انقلاب هاست

قنبرلو گفت: انقلاب اسلامی ایران شبیه هیچ انقلابی در دنیا نیست. دشمنان اسلام سعی کردند تا ایران به ۴۰ سالگی نرسد. زیرا این سن در فرهنگ ما رمز ثبات، پایداری و تکامل به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۳۷
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷

قزوین؛ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، رستم قنبرلو، هادی سیاسی ناحیه امام حسن(ع) ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) بیان کرد: خداوند همه‌ موجودات را یکسان خلق نکرده است و هیچ کدام بر دیگری منطبق نیست. بنابراین مرد موظف است ویژگی‌های زن خود را بشناسد و بداند همسر او منحصر به فرد است و او را نباید با زنان دیگر مقایسه کند. همچنین خانم هم باید این قائده را رعایت کند و همسر خود را با دیگر مردان مقایسه نکند.

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های مردان و زنان افزود: مردان احساس تکیه گاه بودن برای همسر خود دارند. در مقابل، بانوان احساس تکیه خواهی دارند تا حس اعتماد فی مابین ایجاد شود. از دیگر وظایف زن در منزل، مشورت در کارها با همسر خود می‌باشد. به گونه ای نباشد که با تصمیم گیری فردی در زندگی مشترک جایگاه همسر خود را متزلزل کند.

قنبرلو خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران شبیه هیچ کدام از انقلاب‌های به وجود آمده در دنیا نیست.زیرا هیچ انقلابی در دنیا نتوانسته ۴۰ سالگی خود را ببیند.به همین دلیل دشمنان اسلام سعی می‌کردند تا ایران به ۴۰ سالگی نرسد. زیرا این سن در فرهنگ ما رمز ثبات، پایداری و تکامل به شمار می‌رود.

کارشناس سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین یادآور شد: نقاط عطف انقلاب اسلامی ایران در دی و بهمن ماه ایجاد شده است. دشمنان با هدف براندازی نظام عامل اکثر این حوادث هستند. انقلاب از همان راهی تقویت می‌شود که دشمن در راستای تخریب آن وارد می‌شود. حفظ این انقلاب تا کنون به فضل خداوند متعال بوده است.

وی بیان کرد: یکی از این نقاط عطف واقعه ۱۹ دی ۱۳۵۶ بود. در آن زمان رئیس جمهور آمریکا، ایران و پادشاهی آن را جزیره امن نامید. نکته دیگر پیام امام راحل(ره) بعد از شنیدن خبر شهادت فرزندشان بود، که فرمودند: "شهادت ایشان از الطاف خفیه الهی بود."

قنبرلو گفت: نقطه عطف دیگر انقلاب اسلامی، ۲۶ دی ماه مصادف با روز فرار شاه است. حماسه جاویدان و فراموش نشدنی ۹ دی از اقدامات مردم بصیر و فهیم در جهت ماندگاری انقلاب اسلامی ایران علیه فتنه ۸۸ بود. انقلاب‌های به وجود آمده در دنیا بر پایه حمایت دولت، نیروهای مسلح، احزاب و گروه ها بوده است اما انقلاب اسلامی ایران از ابتدا متکی به مردم بوده است. همچنان که امام راحل در وصیت نامه خود به مردم ایران می‌فرماید؛ این انقلاب مال شما و روی دوش شماست. در صورت لغزش مسئولین آنها را نصیحت کنید و در غیر این صورت به عملکرد او اعتراض کنید.

انتهای پیام/۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها