خبرهای داغ:
مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج):

یکی از بزرگترین رسالت های بسیج تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی است

مراسم تکریم و معارفه مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه برگزار شد
کد خبر: ۹۴۰۹۳۴۹
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حجت الاسلام مظاهری مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در جمع کارکنان پایور و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در مراسم تکریم و معارفه مسئول تعلیم و تربیت این ناحیه با تاکید بر اهمیت تربیت از منظر اسلام و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) گفت:تربیت انسان از اهداف انقلاب اسلامی است و یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در دیدار مسئولان سازمان بسیج و سپاه تربیت چندین میلیون جوان مومن و  انقلابی در کشور است.

وی ادامه داد:یکی از بزرگترین رسالت های بسیج تولید فکر و تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مظاهری با بیان اینکه وقتی در کشور تربیت و انسان سازی صورت نگیرد مثل اینکه کاری صورت نگرفته و در همین نقطه دشمن تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی را به سمت جوانان ما انجام می دهد.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج) تصریح کرد:وظیفه بسیج تربیت انسانهای خود ساخته برای مردمی کردن حکومت و بسط مردم سالاری دینی و سپس ایجاد تمدن نوین اسلامی و در نهایت زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت است.

حجت الاسلام مظاهری خطاب به معاونت ها و مدیران سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه گفت:در برنامه های اجرای مانند برنامه های ورزشی،عملیاتی،سازندگی و ... حتما پیوست فرهنگی و تربیتی را بگنجانید و این راه و روش تربیتی در بسیج را از همین ناحیه در استان اصفهان آغاز کنید.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان اصفهان در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام فتاحی در مدت تصدی معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه،حجت الاسلام بدیعی را به عنوان مسئول جدید معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه معرفی نمود.

ارسال نظرات