خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پیش اجلاسیه سراسری نماز دانش آموزی:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به جایگاه نماز به عنوان حافظ ارزش های اجتماعی و انسانی، گفت: معلمان طلایه داران ترویج فرهنگ نماز هستند چرا که اقامه نماز اهم فعالیت های تربیتی در حوزه دانش آموزان است.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۵۸
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد پیش از ظهر امروز یکشنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ در پیش اجلاسیه سراسری نماز دانش آموزی در اهواز بیان کرد: مهمترین رکن فعالیت های تربیتی در حوزه دانش آموزی ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان زیرا که نماز مجموعه تمام فضایل اخلاقی و حافظ ارزش های انسانی است.

وی در ادامه با اشاره به رسالت معلمان در ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان؛ خاطرنشان کرد: کار تربیتی در حوزه آموزش و پرورش بدون ایفای نقش فعال معلمان ناممکن است و این معلمان هستند که می بایست با مشارکت فعال در انتقال آموزه های تربیتی گام مهمی در این راستا بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در عین حال با اظهار اینکه ترویج نماز رکن برنامه های انسان سازی در جامعه است؛ خاطرنشان کرد: نماز نخ تسبیح اعمال نیک استان است و بی شک بدون قبول فریضه نماز هیچ کدام از اعمال انسان از سوی پروردگار پذیرفته نمی شود.

نماینده ولی فقیه در پایان یادآور شد: ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از مهمترین ماموریت های نظام تعلیم و تربیت کشور است و در راس این اقدام ترویج نماز در بین نسل جوان است که در نهایت معلمان نقش مهمی در تحقق این مهم ایفا می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها