خبرهای داغ:
مرکز سونوگرافی در درمانگاه شفا به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)با حضور فرمانده سپاه ناحیه گتوند، امام جمعه، فرماندار و تعدادی از مسئولین و همچنین مادر بزرگوار شهید افتخار افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۶۴
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴

در این مراسم افتتاحیه سرهنگ پاسدار علی جعفری اظهار داشت : درمانگاه شفا سپاه ناحیه گتوند مدت زمان زیادی است که به بهره برداری رسیده و تاکنون با تلاش و همت مسئولین این درمانگاه خدمات درمانی فراوانی به شهروندان عزیز شهرستان گتوند ارائه گردیده است.

وی افزود: بعضی از بخش های این درمانگاه به صورت روزانه و برخی دیگر از بخش ها مانند روانشناسی بالینی ، پوست، شنوایی سنجی و بینایی سنجی به صورت هفتگی و یا چند روز در هفته فعال می باشند.
سرهنگ جعفری در ادامه ابراز داشت:
انشاالله در تلاش هستیم برای رفاه شهروندان ؛سایر بخش های ضرروری را نیز فعال نماییم.

جعفری ضمن تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: خدا را شاکریم که در روز میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز مادر افتخار داریم در خدمت مادر بزرگوار شهید افتخار باشیم و این مرکز را به دست ایشان افتتاح نماییم.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور امام جمعه و فرماندار محترم گفت: تلاش مجموعه سپاه خدمتگزاری به آحاد مردم است و راه اندازی مرکز سونوگرافی نیز با هدف تسهیل و تسریع در خدمات درمانی شهروندان و تقویت امکانات و تجهیزات درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان و کاستن بخشی از تردد ها و رفت و آمدهای درمانی مردم به سایر شهرستان ها صورت پذیرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها