خبرهای داغ:

اولین جلسه شورای تحول محله گورتان منطقه 9 شهری اصفهان

حجت الاسلام مظاهری از پیشرفت و آبادانی محلات خیابان آتشگاه اشاراتی کردند و گفتند : با توجه به آمار و گزارشات مردمی به حمدالله نتایج امورات فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات خوب ارزیابی شده است که نشان از زحمت وتلاش مردم هر محل است.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۷۹
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از ناحیه امام رضا (ع) اولین شورای تحول محله گورتان با حضور خانواده های معزز شهیدان و ایثارگران ، مسئولین محترم منطقه 9 شهری و نماینده آموزش و پرورش ، نمازگزاران  و بسجیان محترم  این محله ،  فرماندهان محترم پایگاه های بسیج و اهالی محله گورتان در صحن مسجد جامع برگزار شد

حجت الاسلام دکتر رسول مظاهری مسئول شورای منطقه 9 از پیشرفت و آبادانی محلات خیابان آتشگاه اشاراتی کردند و گفتند : با توجه به آمار و گزارشات مردمی به حمدا... نتایج امورات فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات خوب ارزیابی شده است که نشان از زحمت وتلاش مردم هر محل است.

وی ادامه داد :برای نخستین باری است که در محله گورتان شورای تحول جلسه میگیرد و امیدوارم هستم این برنامه ها که برای پیشرفت اجتماعی وفرهنگی هر محله است در زمان های مقرر برگزار گردد.

دکتر رسول مظاهری گفتند : با توجه به محل گورتان که اهالی بومی نشینی هستند میتوان  ظرفیت ها و کارگروهای مختلفی اجتماعی وفرهنگی ورزشی و هنری را ایجاد کرد تا باعث رشد بیشتر این محل انجام  گردد.

در پایان مراسم هر کدام از مدعوین حاظر د جلسه دقایقی را سخنرانی نمودند.

ارسال نظرات