خبرهای داغ:

جشن میلاد حضرت زهرا (س) به همت بسیجیان برگزار شد

همزمان با ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همت بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۴۵۰
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با همکاری متربیان حلقه صالحین شهید سماوی و شهید سنگسری به همت پایگاه مقاومت حضرت فاطمه زهرا (س) با سخنرانی محبوبه مهدوی نژاد و مولودی خوانی برگزار شد.

این جشن با برنامه هایی چون تلاوت قرآن کریم توسط  ادهم نوجوان بسیجی، اجرای همنواخوانی توسط چند تن از دختران بسیجی، اهدای گل به تمام مادران حاضر در جشن و اهدای جوایز به اسامی متبرک به نام های فاطمه و زهرا همراه بود.

در این برنامه به خصایص و ویژگی های حضرت اشاره شد.

یکی از ویژگی های آن حضرت، دانش و معرفت ایشان می باشد. آن حضرت از دانش و معرفت بالایی برخوردار بوده اند. بهترین دلیل بر علم و دانش و معرفت حضرت فاطمه (س)، خطبه هایی بود که بعد از رحلت پدر بزرگوارش در جمع صحابه و در مسجد النبی و در خانه ی خود ایراد کرد.

اولین ویژگی اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) ادب ایشان در برابر خداوند، حضرت رسول (ص) و حضرت علی (ع) و غیره است. حضرت فاطمه زهرا (س) در تمام معاشرت‌ها و امور زندگی ادب را رعایت می‌کردند و همین ویژگی بود که ایشان را الگوی زنان و مردان قرار می‌دهد.

آن حضرت به نیازمندان رسیدگی و به همسایه ها توجه داشتند. اگر ما انسانها بتوانیم همین یک ویژگی را از حضرت فاطمه زهرا (س) به دست آوریم و آن را الگوی خود در زندگی قرار دهیم زندگی‌ مان به سمت‌وسوی دیگری پیش می‌رود و اخلاق‌محور می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها