جشن میلاد حضرت زهرا(س) ویژه بانوان مددجو مرکز نیکوکاری سیدالشهدای سمنان به همت پایگاه بسیج الزهرا سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۵۰۲
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در ایام باسعادت ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و گرامیداشت مقام مادر و زن به همت پایگاه بسیج الزهرا سمنان و مرکز نیکوکاری سیدالشهدا مسجد سیدالشهدای سمنان جشن ولادت حضرت زهرا و روز مادر ویژه مادران مددجوی مرکز نیکوکاری سیدالشهدای سمنان برگزار شد.

مطهره همتی، مشاور و روانشناس در این مراسم با اشاره به اهمیت ترویج سبک زندگی و الگوی فاطمی در جامعه گفت: باید به تمام ابعاد زندگی اسلامی و دینی توجه شود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها توجه به بُعد معنوی و نقش بندگی در پیش گاه خداوند در طول زندگی است.

وی بیان کرد: بانوان رکن اصلی خانواده را تشکیل می‌دهند و در تربیت و پرورش فکری، روحی و معنوی دیگر اعضای خانواده نقش بسیار مهمی بر عهده دارند.

خیرالنسا دوست محمدیان، فرمانده پایگاه الزهرا سمنان در مورد برپایی این جشن به خبرنگار ما گفت: در این مراسم بانو تبیانیان از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مدح و ثنای حضرت زهرا (س) به مدیحه‌سرایی پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور حجت‌الاسلام مهدی نجم، امام جماعت مسجد سیدالشهدا، عبدالعظیم قزوینی از اعضای هیئت‌امنای مسجد سیدالشهدا و مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمنان برگزار شد.

فرمانده پایگاه الزهرا سمنان عنوان کرد: برگزاریِ مسابقه ویژه مادران و کودکان از جمله ویژه برنامه‌های این مراسم بود و در پایان نیز به مادران جمع حاضر هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

دوست محمدیان گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این جشنِ زیبا بود که به تمام کودکان، هدایایی به رسمِ یادگار، اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها