خبرهای داغ:
تبریز - فرمانده سپاه امامت تبریز گفت: برنامه های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به هجمه تبلیغات دشمنان باید پررنگ و چشمگیر تر از همه سال ها برگزار شود.
کد خبر: ۹۴۰۹۵۹۹
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبر گزاری بسیج آذربایجان شرقی حسین پور اسماعیل در جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر در جمع مسئولان معاونت ها و فرماندهان حوزه ها، افزود: در راستای لبیک به فرامین رهبر انقلاب در بحث جهاد تبیین و در پی شکست و ناکامی های دشمنان در تقابل با نظام جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و همچنین دامن زدن دشمن به مسائل اقتصادی کشور در فضای مجازی منجر به تحریف انقلاب اسلامی و تطهیر رژیم منحوس پهلوی گردیده است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد: همانطور که حضرت زینب(س) با جهاد تبیین نگذاشت روایت دشمن از حادثه عاشورا غلبه پیدا کند به حول و قوه الهی با تبلیغ و تبیین پیشرفت ها، نقشه ها و تهدیدهای شوم دشمنان را به فرصت تبدیل خواهیم کرد و این از وظایف اصلی، ذاتی و ماموریتی نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و ما برای حفظ و حراست از ارزش ها و دستاوردهای نظام اسلامی تا آخرین نفر ونفس خواهیم ایستاد. راهپیمایی دشمن شکن۲۲بهمن امسال شاهد این مدعاست. انقلابی می مانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها