بنا به پیشنهاد فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و طی حکمی از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئول جدید سازمان بسیج حقوقدانان و وکلای سپاه فتح استان معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۶۰۷
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، آیین تکریم و معارفه مسئول پیشین و جدید سازمان بسیج حقوقدانان و وکلای سپاه فتح استان امروز با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، آقای توسلی نماینده معاونت طرح و برنامه راهبردی سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان نواحی و مسئولان سپاه فتح در یاسوج برگزار شد.

در این آیین سرهنگ پاسدار علی پرویزیان به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج حقوقدانان و وکلای سپاه فتح معرفی و از خدمات سرهنگ پاسدار فرامرز علیزاده مسئول پیشین این سازمان که  بازنشسته شدند نیز تجلیل شد.

سرهنگ پرویزیان دارای مدرک کارشناسی حقوق است و سوابقی از جمله تربیت و آموزش بسیج، کارشناس ارشد رسانه، کارشناس ارشد ارزشیابی و ترفیعات، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیر الکترونیک و جنگ الکترونیک ستاد، ۶ سال مسئول مرکز فرماندهی و کنترل سپاه فتح استان را در کارنامه دارد .

مسئول جدید بسیج حقوقدانان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدمسئول جدید بسیج حقوقدانان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

ارسال نظرات