فرمانده انتظامی استان سمنان:

شناسایی محموله مواد مخدر در شرق استان سمنان

عبدالله حسنی از کشف محموله موادمخدر در شاهرود و دستگیری سارق سابقه‌دار در میامی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۹۶۴۷
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲ نفر به همراه ۱۴۹ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر در منطقه آبشار شهرستان شاهرود شناسایی و دستگیر شدند.
وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهرود با همکاری ماموران انتظامی، در منطقه آبشار به یک دستگاه خودروی پژو پارس نقره‌ای رنگ با ۲ سرنشین مشکوک شدند.
سردار حسنی تصریح کرد: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه خودرو را توقیف و در بازرسی آن ۱۴۹ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شدند.
فرمانده انتظامی استان سمنان نیز از دستگیری سارق سابقه دار و کشف ۱۳ فقره سرقت به همراه رد رشوه ۷۰ میلیون ریالی در شهرستان میامی خبر داد.
وی گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در حوزه شهرستان میامی موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.
سردار حسنی با بیان اینکه ماموران در این زمینه به یک دستگاه خودروی نیسان‌وانت مظنون شدند و تحقیقات کاملی در این زمینه صورت گرفت گفت: پس از تلاش‌های مأموران، محل اختفای سارق سابقه‌دار در شهرستان میامی شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و به کلانتری ارجاع شد، متهم در بازجویی اولیه منکر اتهامات وارده شد، ولی با وجود دلایل و قرائن، به ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: سارق سابقه دار در ادامه روند پرونده، به ماموران پیشنهاد پرداخت ۷۰ میلیون ریال رشوه داد که ماموران ضمن خودداری از دریافت این مبلغ، مراتب را صورتجلسه و ضمیمه پرونده کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار