با حضور جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل :

فرمانده جدید سپاه ناحیه خلخال معرفی شد

طی مراسمی که با حضور جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد، سرهنگ پاسدار جواد نوروزی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان خلخال معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۶۷۸
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

فرمانده جدید سپاه ناحیه خلخال معرفی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، بعد از ظهر امروز آئین تکریم و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال با حضور سرهنگ شکر عبدی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، حجت الاسلامکریم اسدی امام جمعه خلخال،سید جواد یحیی زاده سرپرست فرمانداری خلخال و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی در خلخال برگزار شد.

در این آئین حجت الاسلام کریم اسدی امام جمعه خلخال نیز گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان همواره در صحنه های مختلف پشتیبان نظام اسلامی ایران بوده و سرداران شهید این منطقه ستارگان درخشان اسمان خلخال هستند.

وی تلاش‌های سرهنگ عطایی فرمانده قبلی سپاه خلخال در این شهرستان را در عرصه‌های محرومیت زدایی، اعتلای فرهنگ جامعه ،مقابله با کرونا و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه را بسیار ارزنده توصیف کرد و برای فرمانده جدید سپاه این شهرستان آرزوی توفیق در امور وادامه روند محرومیت زدایی کرد .

سید جواد یحیی زاده سرپرست فرمانداری خلخال نیز گفت: با وجود معرفی سپاه به عنوان یک نهاد و نیروی نظامی، در حال حاضر  بیش از ۹۰ درصد وقت و هزینه بسیج و سپاه صرف رسیدگی به امور غیر نظامی از جمله پیشبرد اهداف اقتصادی ،بهداشتی ،فعالیت در عرصه‌های سازندگی ،علمی ،پژوهشی و محرومیت زدایی می‌شود.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی ازتلاش پنج ساله سرهنگ جهانبخش عطایی فرمانده قبلی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال، سرهنگ جواد نوروزی به عنوان فرمانده جدید سپاه و بسیج این شهرستان معرفی شد. 

سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی، چند روز پیش به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) منصوب شده بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار