اعزام ۳۵گروه جهادی در مهرستان

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر، ۳۵ گروه جهادی به منظور توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان در نقاط هدف شهرستان مهرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۰۹۷۱۱
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان بیان کرد؛ بمناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز مادر و زن، تعداد ۳۵ گروه جهادی باهدف توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان در نقاط هدف شهرستان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه توزیع کمک های مومنانه بین محرومین حداقل خدمت بسیج برای مردم است،افزود:باتوجه به وضعیت نامساعد اقتصادی مردم خصوصا نیازمندان،بسیج در کنار ساخت خانه های محرومین و اشتغالزایی،توزیع کمک های مومنانه را در دستور کار دارد و خدارو شکر این امر برای نیازمندان شریف مهرستانی پیوسته انجام شده است.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی خاطر نشان کرد؛بافرا رسیدن ماه بهمن و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سقوط رژیم پهلوی،مصمم هستیم‌ پیوسته این خدمات را جهت رفاه مردم انجام دهيم که نمونه از آن افتتاح خانه های محرومین هستند که توسط گروهای جهادی ساخته شده اند می‌توان نام برد.

وی در پایان به دیگر خدمات گروه‌های جهادی اشاره کرد و افزود؛آبرسانی به مناطق عشایری و محروم،کمک به شهرداری برای زیبا سازی فضای سطح شهر،کمک به شبکه بهداشت در بحث کرونا از دیگر خدمات گروه‌های جهادی بسیج در شهرستان مهرستان می توان اشاره کرد.

ارسال نظرات