یاسر پیرعلی، بسیج را شجره طیبه ای برای کادرسازی و تربیت نیروهای شایسته و آماده انجام کارهای اجرایی دانست.
کد خبر: ۹۴۰۹۷۴۳
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین تکریم و معارفه رئیس بسیج اساتید دانشگاه شهرکرد با حضور یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد، حجت‌الاسلام سعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، عزیزالله مولوی معاون فرهنگی- اجتماعی دانشگاه، محمدعلی نظری مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه، احمدرضا بسیج، مسئول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

یاسر پیرعلی در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها ) و گرامیداشت مقام  زن و مادر  گفت: بنابر فرمایش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیج شجره طیبه است و لازم است در بسیج باید یک کادرسازی انجام شود تا بتوانیم با تربیت نیروهای شایسته آنها را آماده  انجام کارهای اجرایی نماییم.

سرپرست دانشگاه شهرکرد افزود: ما تلاش می‌کنیم یک فضای مجزا از یک ساختمان را در اختیار بسیج اساتید، بسیج کارمندان و بسیج دانشجویی دانشگاه قرار دهیم تا بتوان از ظرفیت و توانایی‌های آنها  جهت هم‌افزایی بیشتر بهره ببریم.

پیرعلی ادامه داد: سپهبد حاج قاسم سلیمانی از زمان شهادتش تبدیل به یک الگو شده است و همگان از ما انتظار دارند مانند ایشان رفتار و عمل نماییم.

سرپرست دانشگاه شهرکرد افزود: شرایط برای فعالیت‌های بسیج فراهم است و دانشگاه ظرفیت بالایی در این زمینه دارد و ما به‌طور کامل در خدمت بسیج و بسیجیان هستیم و رویکردمان هم بر این است که فعالیت‌های دانشگاه در راستای فعالیت‌های بسیج باشد.

گفتنی است، در این  مراسم با اهدا لوح از زحمات دکتر مهدی قاسمی قدردانی شد و دکتر محمد غلامی بابادگانی به‌عنوان رئیس جدید بسیج اساتید دانشگاه شهرکرد معرفی شد.

ارسال نظرات