بمناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن انجام گرفت؛
اعضاء گردان فاتحین تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر از اولین مادر شهید مدافع حرم استان بوشهر بمناسبت میلاد حضرت زهرا و روز زن تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۴۰۹۷۴۴
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سید امین الدین سعیدی مسئول فرهنگی گردان فاتحین تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر عشق مدافعان حرم، به اسلام، اهل بیت (ع)، انقلاب و شهادت طلبی را ستودنی خواند و افزود:همه ما آرامش امروز خود را مدیون ایثار شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم آنان هستیم و امید است با الگوگیری  و ادامه راه این عزیزان، توفیق خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان شهید پرور این منطقه حاصل شود.

 

وی افزود: تکریم خانواده معزز شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های فرهنگی گردان فاتحین است.

 

سعیدی گفت: امنیت و آسایش امروز کشور، مدیون ایثارگری و رشادت‌های ایثارگران و شهداست. 

 

وی افزود: شهدای عزیز و گرانقدر در مقابل دشمنان با شجاعت و صلابت از دین، انقلاب اسلامی و ایران اسلامی دفاع کردند و خانواده های معظم آنان نیز همواره با تمام وجود از آرمان های والای انقلاب اسلامی پشتیبانی کرده و موجبات سرافرازی بیشتر نظام جمهوری اسلامی را فراهم ساختند.

 

سعیدی که خود از خانواده شهدای دفاع مقدس است خاطرنشان کرد:  خانواده های معظم شهدا دارای نور، ایمان و معنویت هستند زیرا این خانواده های بزرگوار موفق به تربیت فرزندانی شدند که بدون هیچ چشم داشتی از انقلاب و ایران اسلامی دفاع کردند.

 

در پایان این دیدار از مادر اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر محمد احمدی جوان تجلیل بعمل آمد.

 

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها