خبرهای داغ:

27بسته معيشتي در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه توزیع شد

همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) 27 بسته معيشتي در محله اسلامی آل یاسین (ع) هریک به ارزش 4 میلیون و 500 هزار ریال توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۷۸۰
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) 27بسته معيشتي هریک به ارزش 4 میلیون و 500 هزار ریال به همت پایگاه های مقاومت حضرت معصومه (س) و امام خامنه ای (مدظله) تهیه و بین خانواده های  نیازمند در محله اسلامی آل یاسین (ع) توزیع شد.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) در حاشیه این اقدام همدلانه در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا با همکاری خیران، اقدامات خوبی برای شناسایی نیازمندان انجام شده که کمک‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

او افزود: طرح اهدای یک وعده غذای گرم که هدف آن توزیع غذا بین نیازمندان بود همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) همراه با برگزاری مراسم جشن در مسجد جمعه انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد:  در این برنامه ضمن اطعام شرکت کنندگان در مراسم توزیع غذا بین خانواده های نیازمند در سطح محله انجام گرفت.

اسیری بیان داشت: در کنار توزیع غذا در جهت کاستن از آلام و رنج های خانواده های نیازمند 27 بسته معیشتی هریک به ارزش 4 میلیون و 500 هزار ریال به خانواده های نیازمند شناسایی شده در محله اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها