خبرهای داغ:

برگزاری جشن میلاد کوثر در محلات شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ مراسم جشن میلاد کوثر به همت پایگاه‌های حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) در مساجد و محلات شاهرود با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۷۹۴
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج، به همت پایگاه‌های حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) و به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) جشن‌های متنوعی در مساجد برگزار شد.
به همت پایگاه هانیه و مصباح الهدی، مراسم جشن و مولودی خوانی ولادت حضرت زهرا (س) با حضور حدود ۱۵۰ نفر از اعضای بسیج و محله و بسیجیان با سخنرانی استاد حوزه خانم طاشیان با موضوع سبک زندگی فاطمی و فرزند اوری و مولودی خوانی و اهدای هدایا به مادران سادات داری ۴ و ۵ فرزند و اجرای مسابقه برای دخترانی که فاطمه و زهرا نام داشتند و اهدای جوایز به برندگان مسابقه انجام شد.
دور همی دوستانه و خانوادگی اهالی بسیجی و با صفای شهرک شهید همت در شب میلاد حضرت زهرا (س) به همت و تلاش روحانی محله حجت‌الاسلام عباسی و همراهی و همکاری همسران، بانوان بسیجی در تکریم، تجلیل و گرامیداشت روز زن ومقام مادر به همت پایگاه بشری برگزار گردید.
همچنین جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با مشارکت قرارگاه شهید ابراهیم هادی و میزبانی پایگاه بشری در حسینیه امام سجاد (ع) همراه با اجرای سرود سلاله‌های مهدوی، دختران حاج قاسم و اجرای استند آپ کمدی و مولودی خوانی و اجرای دکلمه و اهداء ۱۷۰ گلدان کوچک گل کاکتوس به خواهران حاضر در جشن برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها