مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه هرمزگان:

بسیج دانشجویی در راه خنثی سازی توطئه های دشمنان جهاد تبیین را در پیش گیرند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: بسیج دانشجویی در راه خنثی سازی توطئه ها و عملکرد دشمنان، جهاد تبیین را که اخیر رهبرمعظم انقلاب مطرح فرمودند، باید در پیش گیرد .
کد خبر: ۹۴۱۰۰۲۲
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

حجت الاسلام موسی پولادی در نهمین دوره آموزشی، تشکیلاتی و مهارتی خط امام(ره) بسیج دانشجویی استان هرمزگان افزود: تبديل نقاط ضعف خود به مثبت، بزرگنمایی نقاط مثبت خود و همچنین تضعیف نقاط مثبت سایر کشورها از جمله شواهد در طول تاریخ گویای عملکرد دشمن بوده است.
وی بیان داشت: دشمنان مستکبر با این عملکردها ابتدا تلاش می‌کنند انقلاب اسلامی را در مسیر پیشرفت و رسیدن به سرمنزل مقصود متوقف کنند و همچنین مترصد فرصتی برای نابودی انقلاب ما هستند.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه امروزه بحث جبهه مقاومت مساله مهم جهان است، گفت: در طول تاریخ اراده و اذن خدا محرک اصلی جبهه مقاومت بوده است.
وی ابرازداشت: در این مسیر دشمن در پی القای مطرح شدن خود و تضعیف جهان است.
حجت الاسلام پولادی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که علاوه بر روشن سازی راه خود نشان دادن مسیر درست به سایرین از وظایف دانشجویان است .
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: شاخص زمان انقلاب از امام (ره) شعار «ما می توانیم» بود، این مساله در زمان حال گویای تاکید رهبرمعظم انقلاب در رابطه با جهاد تبیین و آشکار سازی است .

ارسال نظرات