ملاک ارزیابی مدیران، افزایش رضایتمندی مردم است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان گفت: ملاک ارزیابی مدیران، افزایش رضایتمندی مردم است
کد خبر: ۹۴۱۰۱۴۳
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۷

 

 

 

 

 

   

به گزارش خبرگزاری بسیج مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در مراسم معارفه سرپرستان روابط کار، تعاون، مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و مسئول روابط عمومی اداره کل، گفت: ملاک ارزیابی مدیران، افزایش رضایتمندی مردم است.

سیاوش آقاجانی همچنین، گفت: رویکرد دولت مردمی سیزدهم ایجاد تحول و افزایش خدمت رسانی به مردم است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان تصریح کرد: چرخش مدیران و انتصابات با هدف ایجاد تغییر مثبت در ارایه خدمات، افزایش رضایت جامعه هدف و ایجاد امنیت و آرامش برای کارکنان انجام می شود.

وی با تقدیر از زحمات مدیران پیشین خاطر نشان کرد: سلامت و کارآمدی مجموعه و از همه مهمتر افزایش رضایتمندی مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی کشور باید مورد توجه همه باشد

بر اساس احکامی «بهمن علی‌پناه» به عنوان سرپرست تعاون، «شریف حسن زاده» به عنوان سرپرست روابط کار، «سجاد پورموسی» به عنوان سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و «معبود اکبری» نیز به عنوان مسئول روابط عمومی اداره کل منصوب شد.

 

ارسال نظرات