با کسب 11 مدال رنگارنگ؛

موفقیت نمایندگان چهارمحال و بختیاری در جشنواره شمیم خانواده سپاه

پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده کل‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کسب 11 مدال توسط نمایندگان چهارمحال و بختیاری پایان یافت.
کد خبر: ۹۴۱۰۱۵۵
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده کل‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزبانی استان خوزستان طی دو روز برگزار شد.

مدیر مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: 6تیم از استان چهارمحال و بختیاری متشکل از 38ورزشکار در پنجمین دوره از جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده حضور داشتند.

آقای علی بیگی افزود: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره اثبات این مسئله بود که حجاب مانع فعالیت ورزشی بانوان نمی شود و بانوان محجبه در رشته های مختلف ورزشی می توانند افتخار آفرین باشند.

وی، ادامه داد:

۴۶این مقام مسئول گفت: رده سنی در این مسابقات که به مدت ۲ روز در اهواز برگزار شد، شرکت داشتند و در ۶ رشته نفرات اول تا سوم معرفی و تقدیر شدند.

علی بیگی ادامه داد: نمایندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از  استان چهارمحال و بختیاری موفق شدند در این جشنوئاره 6مدال طلا و 4 نقره در رشته شنا و یک مدال برنز در رشته آمادگی جسمانی کسب کنند.

به گزارش بسیج، پنجمین  جشنواره شمیم در ۶ رشته ورزشی، والیبال، تکواندو، آمادگی جسمانی، دارت تیراندازی و شنا با حضور بیش از ۲ هزار شرکت کننده از همسران و دختران کارکنان سپاه سراسر کشور برگزار شد.

شایان ذکر است؛ در اختتامیه این جشنواره از حافظان قرآن دختر هم تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار