خبرهای داغ:

مسابقات داژبال ویژه دختران در سرخه برگزار خواهد شد

همزمان با دهه مبارک فجر مسابقات دانش آموزی داژبال ویژه دانش آموزان پایه سوم تا نهم به همت حوزه مقاومت کثر سرخه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۱۸۳
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت دهه مبارک فجر ویژه برنامه های متنوع ورزشی در رده های مختلف سنی در سطح دانش آموزی با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی ولایت با پشتیبانی ورزش ناحیه و با اجرای تربیت بدنی حوزه مقاومت کوثر (س) سرخه برگزار خواهد شد.

زینب داودی مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت کوثر (س) سرخه در خصوص نحوه اجرای برنامه های ورزشی در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: در آموزه های دینی ما به نقش و اهمیت ورزش تاکیدات بسیاری شده است.

او افزود: همه باید تلاش کنیم تا بیش از پیش دانش آموزان و فرزندان خود را به مشارکت در امر ورزش تشویق و ترغیب کنیم.

مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت کوثر (س) سرخه در ادامه اضافه کرد: در این راستا و در جهت بزرگداشت دهه مبارک فجر مسابقات داژبال در سطح شهرستان سرخه و در رده های مختلف سنی در سالن ورزشی امام خمینی برگزار و متقاضیان می توانند تا 12 بهمن ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

داودی با بیان اینکه مسابقات داژبال ویژه دختران است، گفت: این مسابقه در سه رده سنی کلاس اول تا سوم، کلاس چهارم تا ششم و هفتم تا نهم برگزار و هر مدرسه می تواند در هر رده دو تیم را معرفی نماید.

او با اشاره به شرایط مسابقه داژبال بیان داشت: اعضای هر تیم هفت نفر بوده و داشتن بیمه ورزشی برای دانش آموزان الزامی است، البته در صورت بسیجی بودن دانش آموز نیاز به بیمه ورزشی نیست و متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به دبیران ورزش خود در مدرسه مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها